For IKEA from Whirlpool

1. Data: 2007-11-11 06:26:19

Temat: For IKEA from Whirlpool
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was miał do czynienia ze sprzętem Whirlpoola produkowanym specjalnie
dla IKEI i tylko przez nią sprzedawanym? Czy warto się w to pchać, czy lepiej
zamówić inny sprzęt?

2. Data: 2007-11-12 08:51:19

Temat: Re: For IKEA from Whirlpool
Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z was miał do czynienia ze sprzętem Whirlpoola produkowanym
> specjalnie
> dla IKEI i tylko przez nią sprzedawanym? Czy warto się w to pchać, czy
> lepiej zamówić inny sprzęt?

sprzęt jak sprzęt, raczej nie "specjalnie produkowany",
tylko napisami się chyba różni; zabudowa modeli
innych firm nie powinna sprawiać kłopotów;
BTW zmywarka For IKEA from Whirlpool, którą użytkuję jest identyczna
w 100% (poza logo) z odpowiednim
modelem Amici (robi to pewna fabryka w Turcji);
ponoć tańsze niż For Whirlpool from Whirlpool:), tak przynajmniej
zeznali w sklepie Ikea;
jak pamiętam, płyty kuchenne (ceramiczne/indukcyjne/oporowe/uotewer:)
meli marne (stan z wiosny) i moje niewiasty
zanabyły drogą kupna płytę innej marki;

g.

3. Data: 2007-11-27 20:19:04

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2007 07:26:19 +0100, jaQbek napisał(a):
> Czy ktoś z was miał do czynienia ze sprzętem Whirlpoola produkowanym specjalnie
> dla IKEI i tylko przez nią sprzedawanym? Czy warto się w to pchać, czy lepiej
> zamówić inny sprzęt?

Odradzam... Szmelc straszny. Zmywarka beznadziejna, a serwis whirlpoola to
totalna tragedia. Unikać jak ognia!

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"
(c) Kabaret pod Wydrwigroszem 2006