Forbactil - ile przyjmować?

1. Data: 2007-01-30 18:11:56

Temat: Forbactil - ile przyjmować?
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w ulotce pisze, że dorośli powinni przyjmować 1 kapsułkę dziennie. Podczas
gdy kupowałem Forbactil razem z antybiotykiem Ospamox (tabletki 1000mg) w
aptece pani magister ztwierdziła, że do jednej tabletki Ospamoxu najlepiej
jedną Forbactilu...
Antybiotyk brany w celach kuracji zapalenia zatok - już drugi tydzień.
Czy przyjmowanie 2 kapsułek Forbactilu może zaszkodzić?
Chodzi o dorosła osobę - prawie 100kg żywej wagi :)
--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2007-01-30 23:04:28

Temat: Re: Forbactil - ile przyjmować?
Od: kk11 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):
> [...]
> Czy przyjmowanie 2 kapsułek Forbactilu może zaszkodzić?
> Chodzi o dorosła osobę - prawie 100kg żywej wagi :)
nie zaszkodzi nawet i 4razy tyle, ale faktycznie najlepiej brac 1
Forbactil do 1 Ospamoxu, proponuje tylko w odstepie 1godziny po
antybiotyku. Po co zmniejszac ilos antybiotyku marnujac go na szczepy
bakterii w Forbactilu

3. Data: 2007-01-30 23:11:30

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
> [...]
> --
> Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"
a lekarz jak kazał przyjmować? Bo chyba to powiedział. Ja bym nie słuchała
pani w aptece, tylko lekarza, który zleca antybiotyki.AJ

4. Data: 2007-01-31 05:40:17

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości news:45bfbe19$0$13192

> a lekarz jak kazał przyjmować? Bo chyba to powiedział. Ja bym nie słuchała
> pani w aptece, tylko lekarza, który zleca antybiotyki.AJ

Niektórzy lekarze nie myślą o takich "pierdółkach" jak flora bakteryjna ;)

wstydliwy problem
Suplementacja cynku u dzieci
ciąża a narty?
depresja + lęki