Fotografia-Astronomia-Ornitologia

1. Data: 2007-03-08 01:01:22

Temat: Fotografia-Astronomia-Ornitologia
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne fotografia, astronomia, czy ornitologia, są pasją kilku z was.
Ja jestem zwykłym zapaleńcem, bez teorii i z pustą kieszenią.
Rzuciłem tematem na pl.rec.foto.cyfrowa, teraz kolej was pomęczyć.
Do tej pory fotografowałem głównie od wieczora, do świtu (landszaft).
Poszukuje pomysłów na tani sprzęt z ultra zoomem.
Najchętnie zaadaptowałbym to co mam, ewentualnie coś bym dokupił.
Niestety ta droga raczej pachnie niepowodzeniem, bo mam niewiele.
Statyw, aparat HP945 i starą, ruską lunetę z napisem 20x50.
Macie może jakieś tanie recepty, na foto z długim zoomem, o jakości
której nie wstyd zanieść do labu.
Myślę o zbliżeniach, znacznie powyżej 10x

2. Data: 2007-03-08 06:48:22

Temat: Re: Fotografia-Astronomia-Ornitologia
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-03-2007 o 02:01:22 Inwalida <i...@a...net> napisał(a):

> Macie mo?e jakie? tanie recepty, na foto z d?ugim zoomem, o jako?ci
> której nie wstyd zanie?? do labu.
> My?l? o zbli?eniach, znacznie powy?ej 10x

No więc mój znajomy fotograf mówi, że wspaniale się fotografuje gwiazdy za
pomocą kamerki internetowej do której jest podłączony obiektyw!

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Wszyscy wyznawcy politycznej poprawności powinni w końcu przyjąć do
wiadomości, że mówienie obraża głuchoniemych, a pisanie obraża niewidomych.

3. Data: 2007-03-08 16:55:16

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.touyiwev4zsuzp@adam...

> No więc mój znajomy fotograf mówi, że wspaniale się fotografuje gwiazdy za
> pomocą kamerki internetowej do której jest podłączony obiektyw!

Tak. Czym mniejsza matryca, tym łatwiej sklecić taki zestaw.
Ma niestety tę wadę, że nie nadaje się do zdjęć.
Doskonałe do obserwacji, ale z racji rozdzielczości zdjęcia są
nieatrakcyjne.

odliczenia PIT
Uczciwa praca w domu, z wykorzystaniem internetu. Zarobek nawet 3000zł / miesiąc!
Wyplacanie pielegnacyjnego
niepełnosprawność a ADHD
[WRO] [OP][POZ] Gdzie leczyć zaćmę.