Fotorelacja z wędzenia szynki na Wielkanoc.

1. Data: 2006-04-13 12:51:12

Temat: Fotorelacja z wędzenia szynki na Wielkanoc.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednocześnie życze wszystkim Wesołych Świąt.

http://artnow.blox.pl/2006/04/Wedzenie-szynki-cz-1.h
tml
http://artnow.blox.pl/2006/04/Wedzenie-szynki-cz-2.h
tml

P.S. Strony troszke "ważą" ze względu na dużą ilość zdjęć tam
umieszczonych.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2006-04-13 13:14:48

Temat: Re: Fotorelacja z wędzenia szynki na Wielkanoc.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> wrote in message
pl...
> Jednocześnie życze wszystkim Wesołych Świąt.

> [...]

Szkoda, że nie w pdf.

3. Data: 2006-04-13 13:49:15

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> Jednocześnie życze wszystkim Wesołych Świąt.

> [...]

Co to za PORNO?

Przy probie wejścia komputer wyświetla mi ostrzeżenie, że tylko dla
dorosłych!!

DJD

4. Data: 2006-04-13 13:53:33

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tml
tml

> Szkoda, że nie w pdf.

A jaki problem wydrukować to sobie jako pdf-a?
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

5. Data: 2006-04-13 13:59:47

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co to za PORNO?
>
> Przy probie wejścia komputer wyświetla mi ostrzeżenie, że tylko dla
> dorosłych!!

Poczekaj chwile, nie denerwuj sie, powoli.

dexth
d...@i...pl

6. Data: 2006-04-13 14:19:29

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Apr 2006 15:49:15 +0200, Dominik Jan Domin napisał(a):

> Przy probie wejścia komputer wyświetla mi ostrzeżenie, że tylko dla
> dorosłych!!

Tylko dla dorosłych to nie tylko PORNO.
Po prostu na blogu umieszczam materiały (zwłaszcza humor) które
niekoniecznie są przeznaczone dla dzieci. W związku z tym postanowiłem po
prostu uprzedzić.

7. Data: 2006-04-13 14:29:05

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko dla dorosłych to nie tylko PORNO.
> Po prostu na blogu umieszczam materiały (zwłaszcza humor) które
> niekoniecznie są przeznaczone dla dzieci. W związku z tym postanowiłem po
> prostu uprzedzić.

Troche się zdziwiłem, bo relacja z szynki tylko dla dorosłych??

Czym przyprawiliście te szynkę?? Była one solona, peklowana, czy cuś??

Ech, przpominaja sie czasy, gdy na obozie harcerskim robilismy sobie
"mini-wędzarnie" w kominie od kuchni polowej :)

Ale Twoja relacja przypomina mi, że musze zintensyfikowac poszukiwania
jakiejś działeczki, aby móc samodzielnie wędzić miesko.

Dominik Jan Domin

8. Data: 2006-04-14 06:17:46

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Troche się zdziwiłem, bo relacja z szynki tylko dla dorosłych??

Blog jest przeznaczony głównie dla dorosłych.

> Czym przyprawiliście te szynkę?? Była one solona, peklowana, czy cuś??

Stała tydzień w zalewie - sól, saletra i przyprawy: jałowiec, ziele
angielskie i listek laurowy, ale szczegóły zna moja Mama, która robiła tą
zalewę.

> Ale Twoja relacja przypomina mi, że musze zintensyfikowac poszukiwania
> jakiejś działeczki, aby móc samodzielnie wędzić miesko.

Jest to na pewno godne i warte polecenia. Radość niewyobrażalna i jesczze
większa rozkosz dla podniebienia.

--

Gorzkie migdały...
[P] Zupa porowa z brie