Fronty do szafki w łazience

1. Data: 2004-05-20 07:13:09

Temat: Fronty do szafki w łazience
Od: "Astm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Muszę do szafki po umywalkę w łazience powiesiś fronty. Jeden ze sprzedawców
mówił ze tylko i wyłącznie specjalne lakierowane (czytaj. potwornie drogie
350 PLN/m2) drugi z kolei że niekoniecznie, ze on daje zwykłe kuchenne i
jest ok (argumentując to tym że tak zawsze robi - choć to marna
argumentacja).

Badź tu mądry ..

A wy jak macie, jakie są wasze rady - mogą być zwykłe kuchenne czy nie?

--
Arek (ASTM)
GG# 1735365

1. Data: 2004-05-20 08:30:44

Temat: Re: Fronty do szafki w łazience
Od: "PaniDora" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astm wrote:
> Witam
>
> Muszę do szafki po umywalkę w łazience powiesiś fronty.
[...]
Od kilku lat mam fronty kuchenne w łazience i jest ok. Pod umywalką nie
mam, ale myślę, że w łazience pod umywalką i w kuchni pod zlewem chlapie
się tak samo.
PaniDora

1. Data: 2004-05-20 08:36:03

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Astm" <a...@w...pl> wrote in message

> A wy jak macie, jakie są wasze rady - mogą być zwykłe kuchenne czy
nie?

Moga być "zwykłe" kuchenne, pod warunkiem, że będą to fronty
lakierowane. Foliowane się nie nadają.

J.

1. Data: 2004-06-02 08:05:21

Od: pelek <p...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 8 miesiecy mam fronty mdf - foliowane pod umywalka i w szafce pod
sufitem gdzie jest najwiecej pary po kapieli i nic sie nie dzieje :-)))

rolety w Trojmiescie
Panele-prosba o rade
rozbijanie butow
kolory frontów MDF