Fruttini, chyba cos nowego.

1. Data: 2004-07-04 21:58:24

Temat: Fruttini, chyba cos nowego.
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sobie prezent zrobilam ;) Zestaw Fruttini: zel pod prysznic,
body spray, piling do ciala, wszystko w (trzeba przyznac, ze plastikowym
i mocno przecietnej urody) koszyczku, kokosowo-bananowe, coby do juz
posiadanego maselka pasowalo. Piling calkiem fajny, dosc gruboziarnisty,
zel pod prysznic - jak to zel, glowna zaleta zapach. Body spray lekko
nawilzajacy, sympatyczny, rzecz jasna tez pachnie.

Nie wiedzialam, ze Fruttini wystepuje w innych formach niz maselka,
balsamy i specyfiki do kapieli, no ale oto jest. Wczesniej nie widzialam,
nie wykluczam ze nowosc. Zagladalam na strone http://fruttini.de,
ale tam informacji nader skapo.

Aha - calosc kosztowala 6 euro w Realu (gdzie wcale nie po kosmetyki poszlam,
bo naprawde nie potrzebuje _nic_ nowego, no ale). Nie wiem, czy do polskich
Douglasow i Rossmannow juz dotarlo, ale pewnie jak nie juz, to niebawem.

Pozdrawiam :)

BA kokosowo-bananowa.

1. Data: 2004-07-05 07:23:22

Temat: Re: Fruttini, chyba cos nowego.
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BA wrote:

> Aha - calosc kosztowala 6 euro w Realu (gdzie wcale nie po kosmetyki poszlam,
> bo naprawde nie potrzebuje _nic_ nowego, no ale).

Tiaaa... wszystkie tak mowia ;-)

> Nie wiem, czy do polskich
> Douglasow i Rossmannow juz dotarlo, ale pewnie jak nie juz, to niebawem.

Na stronie polskiego dystrybutora juz sa:
http://www.tmsint.com.pl/fruttini/spray.htm

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-07-05 17:19:28

Od: "Bam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> zel pod prysznic - jak to zel, glowna zaleta zapach. Body spray lekko
> nawilzajacy, sympatyczny, rzecz jasna tez pachnie.

W polskich marketach juz tez wystepuja zele pod prysznic, pilingi i chyba
kremy do rak?
Ale osobno, widzialam nie w zestawach.
Swoja droga przy rozpoczeciu diety niewskazane jest mizianie sie nimi bo
nakrecaja zoladek do pracy :)))

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-07-05 20:33:10

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> body spray, piling do ciala, wszystko w (trzeba przyznac, ze plastikowym
> i mocno przecietnej urody) koszyczku, kokosowo-bananowe, coby do juz

W Krakowskim Douglasie sa te kosmetyki, ale w postaciu zelu pod prysznic ok
12zl, masla do ciala ok 22-27zl i chyba soli do kapieli?! ale nie wiem jaka
cena! Pachna cudnie, a jak jakosciowo? :) Ten fajowy zapaszek utrzymuje sie
troche na ciele? Jak wsiaka maslo?
Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-07-05 20:59:30

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ale osobno, widzialam nie w zestawach.
> Swoja droga przy rozpoczeciu diety niewskazane jest mizianie sie nimi bo

chyba ze zel pod prysznic mietowo- grejpfrutowy (moj ulubiony na lato, swoja
droga) ;))

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-07 04:41:59

Od: "Bam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> chyba ze zel pod prysznic mietowo- grejpfrutowy (moj ulubiony na lato,
swoja
> droga) ;))

Nie :)))) seria wiśniowo-waniliowa ...
Mniam.....

1. Data: 2004-07-07 18:05:57

Od: "Bam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jaka
> cena! Pachna cudnie, a jak jakosciowo? :) Ten fajowy zapaszek utrzymuje
Masełko jest najlepsze..
Milutko się rozprowadza, nawilża skórę i pachnie apetycznie...
Z moich obserwacji wynika, że pachnie dłużej od perfumowanych balsamów.
Na mojej skóze przynajmniej :))
Polecam...

pytanie do panow (lub poinformowanych pan)
Basen i opalenizna
rossmann
mam problem- prośba o rade.. co wybrac?
solarium - silne poparzenie