Fryzjer w Krakowie- ?

1. Data: 2004-02-20 20:21:49

Temat: Re: Fryzjer w Krakowie- ?
Od: "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, że się nie obraziłaś... Teraz spytaj się o kremy z kwasami :-)))

kremy z kwasami?... jeszcze daleka droga przede mną a wyboista!!... chociaz
znowu nie wiem, czy mnie nie podpuszczasz :-))
Ewa

1. Data: 2004-02-20 20:24:02

Od: "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kieszonkowego?? Radziłabym raczej napad na bank...

no... pomyślę ;-))))

1. Data: 2004-02-20 20:34:18

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> kremy z kwasami?... jeszcze daleka droga przede mną a wyboista!!...
chociaz
> znowu nie wiem, czy mnie nie podpuszczasz :-))

Pytanie o kremy z kwasami jest "standardowe". Tak na wszelki wypadek:
stosowalam Effaklar K i był OKej, a teraz mam Lysanel. Szczypie jak diabli i
jeszcze nie wiem czy działa, bo mam go od tygodnia.
Olik

1. Data: 2004-02-20 20:54:33

Od: "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosowalam Effaklar K i był OKej, a teraz mam Lysanel. Szczypie jak diabli
> jeszcze nie wiem czy działa, bo mam go od tygodnia.

no widzisz, już się miałam zapytać, ale teraz to się boję :-))
a prawda jest taka, że jakem 26 lat na karku to nie wiem do tej pory co to
jest i z czym to się je... (czego -jako nowa grupowiczka "urody" - zaczynam
się strasznie wstydzić) :-)) może powinnam zacząć od czegoś łatwiejszego???
Pzd Ewa

1. Data: 2004-02-20 21:01:09

Od: "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a tak szczerze mówiąc to o wiele bardziej mnie nurtuje kwestia zmywacza
/ płynu do demakijażu oczu, po którym nie zostaną mi ciemne smugi pod oczami
oraz czerwone (od tarcia :--)) spojówki...
Ewa

1. Data: 2004-02-20 21:05:44

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-20 22:01:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> ... a tak szczerze mówiąc to o wiele bardziej mnie nurtuje kwestia zmywacza
> / płynu do demakijażu oczu, po którym nie zostaną mi ciemne smugi pod oczami
> oraz czerwone (od tarcia :--)) spojówki...

Prosze Cie bardzo: dwufazowy płyn z wyciagiem z bławatka - Ives Rocher :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-02-20 21:12:12

Od: "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze Cie bardzo: dwufazowy płyn z wyciagiem z bławatka - Ives Rocher :)
>
> --
> Lia
Dziękuję Ci bardzo; a strasznie drogie ...? :-)

1. Data: 2004-02-20 21:12:39

Temat: Krem z kwasami (było: Re: Fryzjer w Krakowie- ?)
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaczynam
> się strasznie wstydzić) :-)) może powinnam zacząć od czegoś

Polecam www.wizaz.pl
takie kremy zwężają pory, oczyszczają skórę, rozjaśniają ją. Najlepiej
stosować na noc. Nie zaglebiam sie tak dokladnie. Pamietam tylko, ze gdy po
raz pierwszy Effaclar, to mi na twarzy wywaliło wszystko: małe zaskórniki i
wielkie grudy. A później znikało, znikało i znikało. Teraz mam Lysanel
(lubię zmieniać kosmetyki) i cera jest coraz gładsza (lepiej pokrywa ją
podkład), szybciej znikają blizny po trądziku. Stosuję też raz w tygodniu
maseczkę z zielonej glinki Argiletz. Znakomicie zwęża pory, oczyszcza skórę,
tylko uprzedzam, że przyjemna w użyciu nie jest. Zasycha, ściąga twarz i
trzeba się czesto spryskiwać wodą. Ale ja mam cerę tłustą tak, że można na
niej smażyć i nic innego mi nie pomagało
Pozdrawiam.
Olik

1. Data: 2004-02-20 21:13:42

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-20 22:12:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ewa Agnieszka* skreślił te oto słowa:

> Dziękuję Ci bardzo; a strasznie drogie ...? :-)

Normalnie ok 26 zł, w prmocji ok 19 zł zwykle.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-02-20 21:33:28

Temat: Re: Krem z kwasami (było: Re: Fryzjer w Krakowie- ?)
Od: "Ewa Agnieszka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam.
> Olik
>
>Wow! No, to teraz dopiero mnie potraktowałaś kompleksowo! A właśnie że
sobie kupię, mam silną potrzebę inwestycji w jakiś kosmetyk (może to efekt
odwiedzania tej grupy :-)) Zastanawiam się nad tym kremem Effaclar - on jest
dostępny we wszystkich drogeriach, czy tylko w jakiś ekstra lub tp? A ta
Twoja maseczka? (ona jest do cery tłustej czy normalnej lub mieszanej też?)
Ja mam cerę mieszaną, są miejsca że aż się prosi o wywalenie paru rzeczy na
powierzchnię... A swoją drogą zastanawiam się nad taką rzeczą, bo moja kol.
chodzi regularnie w tym celu na oczyszczanie cery do kosmetyczki... a akurat
na ten temat słyszałam różne opinie... Inna kwestia, że kosmetyczki w
Krakowie też nie mam obczajonej (za to mam świetną kosmetyczkę w Krynicy
gdzie często bywam na wakacjach- rewelacja- w końcu ja też się czymś mogę
pochwalić :-)))
Dzięki za przejęcie się losem "pierwszaczka"- choć już nie tak bardzo :-))
Ewa

Golarki meskie
cenie po oczami - rozpaczliwe wołanie o pomoc
krem przeciwzmarszczkowy dla pana
[Wrocław] Rozlewnia perfum
zamienię książki :-)