krem przeciwzmarszczkowy dla pana

1. Data: 2004-02-18 19:16:51

Temat: krem przeciwzmarszczkowy dla pana
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam taki problem, moj kochany postanowil zaczac dbac o siebie, aczkolwiek
umiarkowanie, i poprosil o krem przeciwzmarszczkowy, a faktycznie jest na
co:)
I ja zastanwiam sie czy nie zaaplikowac mu tego nowego kremu a avonu
"Trojwymiarowy Korektor Zmarszczek"
Wiek ma odpowiedni (jest po 35 roku zycia i to sporo :)))) zmarszczki dosc
powazne, zwlaszcza te mimiczne......
Ale czy ten krem mu pomoze choc troche? A moze macie jakie inne propozcyje,
ktore nie zrujnuja mi kieszeni (a zreszta moje kochanie powiedzialo ze nie
chce nic bardzo drogiego a dla niego jak krem kosztuje 50 zl to jest juz
drogi:)) a moglby mu pomoc

Dzieki
pozdr

1. Data: 2004-02-18 20:23:52

Temat: Re: krem przeciwzmarszczkowy dla pana
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma 43 lata, ma sucha, wrazliwa cere i bardzo zadowolona jest z
kremu Fitolift Daxa. (zreszta polecila jej go inna zachwycona kolezanka).
Twierdzi ze wyraznie redukuje zmarszczki tak szybko czuje poprawe tzn
napiecie i wygladzenie skory ze az boi sie go dlugo stosowac (wiec stosuje
zamiennie z tlustym Dermiki). Wiec polecam.Podejrzewam ze cenowo ok 30 zl
wynosi.
http://www.dax.com.pl/fitolift/kremdzien.html

Pozdrawiam Beata

[Wrocław] Rozlewnia perfum