pierzchnące usta/witaminy

1. Data: 2004-02-18 11:09:51

Temat: pierzchnące usta/witaminy
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pierzchcace wargi to oznaka braku jakiej witaminy? z grupy B?
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2004-02-18 11:12:13

Temat: Re: pierzchnące usta/witaminy
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> pierzchcace wargi to oznaka braku jakiej witaminy? z grupy B?

A i E.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-18 13:37:12

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula.p" napisala:
> pierzchcace wargi to oznaka braku jakiej witaminy? z grupy B?

Tez zdaje mi sie, ze chodzi o witaminy "skórne" czyli A i E.
A doraznie polecam smrowanie warg i okolic (chocby na noc) mascia witaminowa
z wit. A - dostepne w aptekach za ok. 2 zl.

pozdrawiam,
Sana
--
Dwa pólglówki nie tworza jednej glowy (prof. T. Kotarbinski)
GG #371734

1. Data: 2004-02-18 15:29:53

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A doraznie polecam smrowanie warg i okolic (chocby na noc) mascia
witaminowa
> z wit. A - dostepne w aptekach za ok. 2 zl.
tak, tak ta masc jest cudowna nawet zamiast pomadki ochronnej na zime. Dlugo
pozostaje na ustach, dobrze natluszcza.
Szczegolnie polecam zrobic na noc delikatny peeling ust sczoteczka do zebow,
nastepnie posmarowac usta w.w. mascia . Rano usta sa gladziutkie, nawilzone
i takie "kuszace" ;)

Pozdrawiam Beata

Jak uratowac paznokiec?
włosy
Termometr na podczerwień BRAUNA NOWY na gwarancji
cellulitis- oświecenie?
Kraków - Pilates i tai Chi