Jak uratowac paznokiec?

1. Data: 2004-02-18 10:31:10

Temat: Jak uratowac paznokiec?
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy mozecie polecic mi cos, co uratuje przez kilka dni nadlamany
paznokiec tak, zeby nie zlamal sie do konca i nie haczyl o wszystko?

Pozdrawiam,
Iwona

1. Data: 2004-02-18 10:39:15

Temat: Re: Jak uratowac paznokiec?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:

> Czy mozecie polecic mi cos, co uratuje przez kilka dni nadlamany
> paznokiec tak, zeby nie zlamal sie do konca i nie haczyl o wszystko?

Sa specjalne kleje i plasterki, ma je zdaje sie Sally Hansen. Warto w
perfumerii poszukac wsrod akcesoriow do manicure.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-02-18 10:40:44

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

inka wrote:
> Czy mozecie polecic mi cos, co uratuje przez kilka dni nadlamany
> paznokiec tak, zeby nie zlamal sie do konca i nie haczyl o wszystko?

Najlepiej to go skleic po prostu. Polecam kleje Sally Hansen.

--
star

włosy
Termometr na podczerwień BRAUNA NOWY na gwarancji
cellulitis- oświecenie?
Kraków - Pilates i tai Chi
wypryski na plecach i ramionach