[Wro] i po spotkaniu ;)

1. Data: 2004-02-18 22:23:35

Temat: [Wro] i po spotkaniu ;)
Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melduje ze spotkanie sie odbylo, ze bylo milo, ze o tematach urodowych
troche pogadalysmy ale i tak dominowalo pl.rec.zwierzaki ;)
A ze bylo milo i nam sie spodobalo, to mam nadzieje ze dzis dalysmy poczatek
nowej swieckiej tradycji i na dzisiejszym spotkaniu nie poprzestaniemy. W
marcu kolejny sped ;) wroclawskiej czesci pl.rec.uroda, zapowiemy go
zawczasu bo tak mi cos sie zdaje ze jest nas na liscie wiecej niz 5 sztuk ;)

Asiek

1. Data: 2004-02-19 07:44:19

Temat: Re: [Wro] i po spotkaniu ;)
Od: "Malutka" <l...@n...mafia.krzyki.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marcu kolejny sped ;) wroclawskiej czesci pl.rec.uroda, zapowiemy go
> zawczasu bo tak mi cos sie zdaje ze jest nas na liscie wiecej niz 5 sztuk
;)
No to widze Wroclaw w natarciu...pozdrowienia dla Wroclawianek :))

Malutka

1. Data: 2004-02-19 08:44:24

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malutka <l...@n...mafia.krzyki.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c1

> No to widze Wroclaw w natarciu...pozdrowienia dla Wroclawianek :))

Ty nie pozdrawiaj tylko wpadaj na następne spotkanie ;)))))

btw: wczoraj było na prawdę milunio :)

Pozdro!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-02-19 09:14:34

Od: "Malutka" <l...@n...mafia.krzyki.net> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nie pozdrawiaj tylko wpadaj na następne spotkanie ;)))))
Jak sie troszke z Wami zaznajomie to czemu nie....chodze juz na spoty
pl.regionalne.wroclaw :)))

> btw: wczoraj było na prawdę milunio :)
Wierze..a gdzie siedzialyscie ??

Mała Wrocławianka

1. Data: 2004-02-22 14:58:43

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 23:23:35 +0100, Asia Witek wrote:

> A ze bylo milo i nam sie spodobalo, to mam nadzieje ze dzis dalysmy poczatek
> nowej swieckiej tradycji i na dzisiejszym spotkaniu nie poprzestaniemy. W
> marcu kolejny sped ;) wroclawskiej czesci pl.rec.uroda,

Moze tez w Marche? Podobalo mi sie i chetnie bym sie jeszcze tam wybrala

--
Magda

1. Data: 2004-02-23 09:22:59

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:
> [...]
> poprzestaniemy. W marcu kolejny sped ;) wroclawskiej czesci
> pl.rec.uroda, zapowiemy go zawczasu bo tak mi cos sie zdaje ze jest

Bardzo mi przykro, ze nie moglam jednak przybyc :-( Ale juz jestem i
przygotowuje sie psychicznie na spotkanie w marcu :-) Pozdrawiam

--
Kometa
GG 2138081

Fryzjer w Krakowie- ?
Golarki meskie
cenie po oczami - rozpaczliwe wołanie o pomoc
krem przeciwzmarszczkowy dla pana
[Wrocław] Rozlewnia perfum