Fw: CO TO LUB KTO TO?

1. Data: 2003-08-05 23:04:15

Temat: Fw: CO TO LUB KTO TO?
Od: b...@o...pl (Bacia) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Bacia
To: p...@n...pl
Sent: Wednesday, August 06, 2003 12:38 AM
Subject: CO TO LUB KTO TO?

CO Z CIEBIE ZA CHOLERA DŻDŻOWNICO!!
odpowiadasz na każdy post i tylko mieszasz
psujesz mam grupę, jesteś arogancka i nigdy w temacie
ODPUŚĆ BO TO TUŻ NUDNE!!!!

1. Data: 2003-08-06 06:33:39

Temat: Re: Fw: CO TO LUB KTO TO?
Od: "zaskoczony" <o...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CO Z CIEBIE ZA CHOLERA DŻDŻOWNICO!!

To tylko niezrównoważona psychicznie Izunia z Krakowa, która została
skutecznie wyrzucona między innymi z pl.sci.psychologia. Nieźle Wam tutaj
zamieszała. Pieniactwo to jej domena.

AD_nie_lubiący_dzdzownic

1. Data: 2003-08-06 07:40:32

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Aug 2003 08:33:39 +0200, Waćpanna lub Waćpan zaskoczony, w wiadomości
<1...@n...onet.pl> zawarł, co następuje:

A skąd o tym niby wiesz? ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-06 07:51:17

Od: "zaskoczony" <o...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd o tym niby wiesz? ;)

Pogooglaj sobie wpisujac jej poprzedni nick - leda, który nie był jedynym. Na
psychologii udawala psychologa, a na edukacji w tym samym czasie
gimnazjalistke. Poczytaj posty na dwoch grupach: psychologia i
edukacja.szkola. Poczytaj najnowsze posty na tej ostatniej, gdzie ogłosila, ze
jest pracownica Wydzialu Oswiaty:-). To tyle. Życzę miłej lektury, a Ty
dzdzowniczko pozdrów ode mnie swoich synow - pewnie są na wakacjach :-)

AD_nie_lubiacy_dzdzownic:-)

1. Data: 2003-08-06 08:04:43

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Aug 2003 09:51:17 +0200, Waćpanna lub Waćpan zaskoczony, w wiadomości

thank you
się sprawdzi

1. Data: 2003-08-06 08:24:55

Od: "zaskoczony" <o...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> thank you
> się sprawdzi

Wpisz dla ułatwienia leda3 w wyszukiwarce niusów lub w Google, bo leda jest
nickiem innej osoby. Resztę zostawiam Wam, moja rola skończona.

AD_nie_lubiacy_dzdzownic

1. Data: 2003-08-06 08:52:53

Temat: Re: CO TO LUB KTO TO?
Od: "dzdzonwica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> CO Z CIEBIE ZA CHOLERA DŻDŻOWNICO!!
Proszę nie używać brzydkich słów, bo grupę czytają dzieci i one się uczą!
dżdżownica, która nie jest cholerą, ale zna spośród stałych dyskutantek nie
jedną.

1. Data: 2003-08-07 11:25:18

Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko niezrównoważona psychicznie Izunia z Krakowa, która została
> skutecznie wyrzucona między innymi z pl.sci.psychologia. Nieźle Wam tutaj
> zamieszała. Pieniactwo to jej domena.

Tak przypuszczalem - tlumaczenie nie pomoze :-((( Jak to-to wypirzyli z
innych grup?
Czyzby pozostalo tylko regularne puffff - do KF-a?
pozdrawiam! zbisa - Wierny Czytacz Grupy

(OT) blokowanie wiadomości to jest to
Jestem na glodzie
Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?
Sałatka szwedzka