Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?

1. Data: 2003-08-05 20:39:59

Temat: Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To dobre pytanie. W emalach, które zapychają mi mi boxa powtarza się to
pytanie tyle razy, że postanowiłam odpowiedzieć publicznie.
1. Lider ponosi odpowiedzialność za grupę!
2. Nie lubię tych od bejsbola, łysych i ograniczonych!
3. To chyba szczurołap wyprowadził dzieci z pewnego miasteczka, aby zniknęły
we wnętrzu góry!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-06 08:47:57

Temat: Re: Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> To dobre pytanie. W emalach, które zapychają mi mi boxa powtarza się to
> pytanie tyle razy, że postanowiłam odpowiedzieć publicznie.
> 1. Lider ponosi odpowiedzialność za grupę!

rotfl
kto cie mianowal liderem?

> 2. Nie lubię tych od bejsbola, łysych i ograniczonych!
> 3. To chyba szczurołap wyprowadził dzieci z pewnego miasteczka, aby
> [...]

skrzacik

1. Data: 2003-08-06 10:18:29

Temat: Odp: Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?
Od: "TKNS" <F...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie lubię jak wąż pierdzi i zębami zgrzyta, bujaj stąd worki, bo
normalnie aż żal żyć na tej planecie z takim wytworem Matki Natury jak Ty.

TKNS

Użytkownik dżdżownica <d...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bgp4nl$s95$...@a...news.tpi.pl...

Sałatka szwedzka