(OT) blokowanie wiadomości to jest to

1. Data: 2003-08-05 20:59:54

Temat: (OT) blokowanie wiadomości to jest to
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkryłam możliwości w outlooku blokowania wybranych wiadomości (wcześniej
nigdy tego nie potrzebowałam) i od razu grupa zrobiła się "przyjemniejsza"
:). Jakie to proste...
Przepraszam za OT ale nie mogłam się powstrzymać...
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-08-05 21:04:30

Temat: Re: (OT) blokowanie wiadomości to jest to
Od: "dżidżi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :). Jakie to proste...
> Przepraszam za OT ale nie mogłam się powstrzymać...

A teraz masz nadal te myśli OSZOŁOMA?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 23:11:08

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-05 22:59, osoba przedstawiająca się jako 'BarBarella'
zechciała zauważyć:

> [...]
> :). Jakie to proste...
> Przepraszam za OT ale nie mogłam się powstrzymać...

To już raz było. Musisz zaczynać wszystko od początu?

R.

1. Data: 2003-08-05 23:23:02

Temat: Re: (OT) blokowanie wiadomo?ci to jest to
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Aug 2003 01:11:08 +0200, maruda - Ryszard
<maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> wrote:

>Dnia 2003-08-05 22:59, osoba przedstawiaj?ca si? jako 'BarBarella'
>zechcia?a zauwa?y?:

>To ju? raz by?o. Musisz zaczyna? wszystko od pocz?tu?
>
>R.

Ciasto na pizze , kurczaki z KFC i inne tez...

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-06 06:33:01

Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżidżi" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> A teraz masz nadal te myśli OSZOŁOMA?
> dżdżownica

Nie mozesz sie powstrzymac od obrazania i zarzutow? Moze czas wyluzowac ?
Milego dnia

1. Data: 2003-08-06 08:05:49

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nie umie gotować to pozostają tylko pozostają dżdżownicy
złośliwości.

Anna

1. Data: 2003-08-06 08:08:53

Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dżidżi" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie mozesz sie powstrzymac od obrazania i zarzutow? Moze czas wyluzowac ?

NIE KARM TROLLA

nie odpisuj
powstrzymaj sie od uwag-znudzi jej sie jak uschnie bez naszych odpowiedzi
wrzuc do KFa kolejny nick i masz swiety spokoj.polecam

milego dnia
mihau

1. Data: 2003-08-06 08:19:41

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> NIE KARM TROLLA
>
> nie odpisuj
> powstrzymaj sie od uwag-znudzi jej sie jak uschnie bez naszych odpowiedzi
> wrzuc do KFa kolejny nick i masz swiety

Dokładnie co za ulga!
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-08-06 09:31:28

Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powstrzymaj sie od uwag-znudzi jej sie jak uschnie bez naszych odpowiedzi
> wrzuc do KFa kolejny nick i masz swiety spokoj.polecam

Masz racje!!! I stawiasz kolacje :) Postaram sie poprawic :) Ide gotowac
fasolke , jak ugotuje zaleje oliwa z dodatkiem czosnku , sol i pieprz do
smaku, ale nie koniecznie :) Polecam.

A dla tych co lubia por podam przepis na zupelnie prosta salatke -
przywiozlam z wloch, ale pewnie u nas tez sie ja jada i niektorzy ja znaja -
jest mniamnusna :)
Oto przepis:
PORA z JAJKIEM i KUKURYDZĄ
Pora surowa (posiekana w cienkie plasterki), jajko gotowane (pokrojone w
kostkę), kukurydza z puszki. Wszystko wymieszane z majonezem(tyle majonezu,
zeby skladniki sie polaczyly :) ) , można osolić.

Pozdrawiam Dorotka

1. Data: 2003-08-06 09:50:50

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> napisała:
> PORA z JAJKIEM i KUKURYDZĄ
> Pora surowa (posiekana w cienkie plasterki),

Pora to moze byc np. obiadowa, a posiekac sie jej nie da ;-)
Por Dorotko, tylko por lub w liczbie mnogiej: pory.

Pozdrawiam
Lilla

Jestem na glodzie
Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?