[Fwd: Składki na ubezpieczenia społeczne a osoby posiadające prawo do świadczeń rentowych]

1. Data: 2006-12-01 12:36:50

Temat: [Fwd: Składki na ubezpieczenia społeczne a osoby posiadające prawo do świadczeń rentowych]
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem do Posłów w sprawie 1 stycznia, w którym znowu widnieje widmo
składek na ZUS. Fajnie by było gdyby osoby zainteresowane też takie
pismo wystosowały.

2. Data: 2006-12-02 23:11:33

Od: marder <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia: Fri, 01 Dec 2006 13:36:50 +0100
Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> zeznał(a) co
następuje:

> Napisałem do Posłów w sprawie 1 stycznia, w którym znowu widnieje
> widmo składek na ZUS. Fajnie by było gdyby osoby zainteresowane też
> takie pismo wystosowały.

Jacku, może wrzuć to jeszcze na forum. Sam także wyślę to pisemko, nie
sądzę jednak, aby odniosło to jakikolwiek skutek.

Pozdrawiam
marder

--
- Chcemy waszego dobra - powiedział premier do polaków.
- Zaniepokojeni polacy zaczęli więc ukrywać swoje dobra w bezpiecznych

3. Data: 2006-12-03 21:01:15

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-03 00:11, użytkowniczka/użytkownik marder napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
>>

> Jacku, może wrzuć to jeszcze na forum. Sam także wyślę to pisemko, nie
> sądzę jednak, aby odniosło to jakikolwiek skutek.

Mówią że kropla drąży skałę, na sejmowej skały nie widzę - tylko coś
innego ;-), kopię pisma już umieszczam na forum.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

4. Data: 2006-12-03 21:27:18

Od: marder <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia: Sun, 03 Dec 2006 22:01:15 +0100
Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> zeznał(a) co
następuje:

> Mówią że kropla drąży skałę, na sejmowej skały nie widzę - tylko coś
> innego ;-), kopię pisma już umieszczam na forum.

Widzę że zgadzamy się co do tego, czym jest polski sejm ]:->

Pozdrawiam
marder

5. Data: 2006-12-12 12:16:54

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.12.2006 13:36, użytkowniczka/użytkownik Jacek Kruszniewski
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):
> Napisałem do Posłów w sprawie 1 stycznia, w którym znowu widnieje widmo
> składek na ZUS. Fajnie by było gdyby osoby zainteresowane też takie
> pismo wystosowały.

Kopię tego listu posłałem do:
LPR, Samoobrony, Platformy Obywatelskiej, PiS i SLD.
Zobaczę kto mi odpisze.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2006-12-12 15:36:27

Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dla zainteresowanych... :

http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
&dok=1856.2.416.2.16.3.0.1.htm

Pozdrawiam
Bogusława

7. Data: 2006-12-12 20:36:18

Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> napisał:

> Napisałem do Posłów w sprawie 1 stycznia, w którym znowu widnieje
> widmo składek na ZUS. Fajnie by było gdyby osoby zainteresowane też
> takie pismo wystosowały.

Witam,

Dziś z Fundacji EFRON poszło pismo do Posłów.
Jednocześnie przed chwilą zauważyłem "tymczasowe światełko w tunelu" w
postaci ponownego odroczenia płacenia składek do czerwca 2007.
Powtarzam link
http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
&dok=1856.2.416.2.16.3.0.1.htm

Adam Radzikowski

8. Data: 2006-12-19 17:27:17

Od: "Artur Bertholdi" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

WPEŁI POPIERAM INCJATYWĘ JACKA
Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:ekp7m2$gs5$1@atlantis.news.tpi.pl...

9. Data: 2006-12-19 17:28:12

Od: "Artur Bertholdi" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-12-19 20:02:02

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O, w mordę!! (Nic nie szkodzi)
--
Zbig A Gintowt

Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe
? NIETYKALNI ?
grupa - chyba nie ta - ale prośba o pomoc
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5