GARNIER "Czysta Skóra"

1. Data: 2003-05-25 18:55:48

Temat: Re: GARNIER "Czysta Skóra"
Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i ze wszystkich wypowiedzi wynika, ze na kazda z nas kosmetyki tej firmy
inaczej dzialaja. Tak wiec trzeba sie samej przekonac przed zakupem jakis
kosmetykow np. uzywajac probki.

Pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-05-25 21:03:38

Temat: Re: GARNIER
Od: "Miriel" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
T" -

> Ja najlepiej z tej serii lubie krem. Uzywam go pod sypki puder, kiedy nie
> uezywam podkladu (zwlaszcza latem).

Hmmm... a ja sobie ten krem kupiłam, żeby stosować go właśnie POD podkład :)
A na lato mam AA matująco-koloryzujący

Miriel

1. Data: 2003-05-25 21:05:40

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

>lekko
>T" -

>Hmmm... a ja sobie ten krem kupiłam, żeby stosować go właśnie POD podkład :)

On sie do tego tez dobrze nadaje :) Tylko ze jak mam podklad, to przewaznie

atujacy, wiec krem POD nakladam nawilazajacy lub 'miejski'. Zalezy zreszta od

humoru ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-25 22:06:26

Temat: Odp: GARNIER
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia <d...@n...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...
> Ja tez nie mialam z nim najlepszych doswiadczen :(
> Ponad rok temu - jak jeszcze walczylam ze swoja mieszana cera (teraz
zrobila
> sie prawie-normalna ;) ) - kupilam caly zestaw i:

jak mozna sprawic zeby cera zrobila sie z mieszanej normalna, bo ja tez bym
tak chciala:)

jinxia, od lat walczaca z cera mieszana:)

1. Data: 2003-05-26 06:03:10

Od: "Joanna Lamberska" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam używanie żelu do mycia twarzy i toniku.
Krem u mnie wywoływał wypryski, ale żelu lepszego na naszym rynku na razie
nie znalazłam

pozdr.
A.

kremy Veeta
Wrocław - tusze kolorowe Bielendy - nie mogę znaleźć
OT co czytac po opalnaniu :-)
Ładne plecy
Czy ktoś używał samoopalacza Vichy???