kremy Veeta

1. Data: 2003-05-24 21:06:47

Temat: kremy Veeta
Od: "lena" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg Gazety Wyborczej "Najnowsze kremy Veeta rozpuszczają keratynę włosów
także do jednego milimetra poniżej powierzchni skóry, dzięki czemu włoski
odrastają dłużej (10-14 dni) i nie wrastają."
Czy moze ktos wie o jakie kremy chodzi?? jakas nazwa czy cos takiego??
pozdrawiam cieplutko:)

1. Data: 2003-05-24 22:08:35

Temat: Re: kremy Veeta
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

lena wrote:

> [...]
>odrastają dłużej (10-14 dni) i nie wrastają."
>Czy moze ktos wie o jakie kremy chodzi?? jakas nazwa czy cos takiego??

Veet ogólnie robi rzeczy do depilacji, więc pewnie chodzi o krem do
depilacji (ew. balsam po depilacji). Można dostać w Rossmanie. Więcej
nie wiem, bo nie używałam.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-05-24 22:25:16

Od: "lena" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Veet ogólnie robi rzeczy do depilacji, więc pewnie chodzi o krem do
> depilacji (ew. balsam po depilacji).

Wiem ze chodzi o kremy do depilacji:)
Ale własnie sie zastanawiam czy teraz zaczeli produkować jakies nowe, bo te
ktorych uzywałam do tej pory na pewno nie sprawiają ze wloski nie odrastaja
przez 10 dni.

1. Data: 2003-05-25 08:20:32

Od: "Diaz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lena" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odrastają dłużej (10-14 dni) i nie wrastają."
> Czy moze ktos wie o jakie kremy chodzi?? jakas nazwa czy cos takiego??

A czesem nie chodzi im o taki produkt veeta czywiscie w spreju ktory sie
rozpyla na nogi a i po 10 czy 5 min sie go zmywa wraz z waskami?!

1. Data: 2003-05-26 09:01:13

Od: "Gonia" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrastają dłużej (10-14 dni) i nie wrastają."
> Czy moze ktos wie o jakie kremy chodzi?? jakas nazwa czy cos takiego??

totalna bzdura... przeczytalam to i od razu poszlam kupic - nabralam sie na
to 10-14 dni. wlosy odrastaja po 2-3 dniach wiec zadna rewelacja.
jak sie nazywa krem nie pamietam, ale sa w kazdej drogeri, markecie.
pzdr

gonia

Wrocław - tusze kolorowe Bielendy - nie mogę znaleźć
OT co czytac po opalnaniu :-)
Ładne plecy
Czy ktoś używał samoopalacza Vichy???
Farbowanie wlosow