GARNIER "Czysta Skóra"

1. Data: 2003-05-25 08:24:52

Temat: GARNIER "Czysta Skóra"
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety....Poraz kolejny zawiodlam sie na reklamowanych kosmetykach...
Tym razem postanowilam sprawdzic kosmetyki GARNIERA...

No i sie przeliczylam....Mimo,iz kozystam z calej serii( zel,tonik,krem) to
i tak brak efektow....:(((
....Niestety nie polecam.....
Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-05-25 08:44:24

Temat: Re: GARNIER "Czysta Skóra"
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:

> Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> A ja będę bronić żelu! Dla mnie jest ekstra, fajnie chłodzi buźkę i
> wygładza. Porównywałam go ostatnio z Żelem z mikrogranulkami Daxu i dla
> mnie Garnier jest lepszy. Ale to pewnie kwestia gustu i oczekiwań.

Byc moze zalezy to tez od rodzaju cery....Ja mam mieszana....
Efektow nie ma :(

i tak brak efektow....:(((
> A na jakie liczyłaś?

...chcialam wreszcie pozbyc sie wypryskow no i zapobiec swiecenia sie
twarzy.....
Moja cera jest tak tlusta jakbym posmarowala ja maslem ;)
Fakt pierwsze 3 godziny po umyciu twarzy zelem, tonikiem i uzyciu kremu jest
ok....lecz po uplywie tego czasu swiece sie.
Pryszcze pozostaly :(

1. Data: 2003-05-25 08:49:26

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wygładza. Porównywałam go ostatnio z Żelem z mikrogranulkami Daxu i dla mnie
Garnier jest lepszy. Ale to pewnie kwestia gustu i oczekiwań.

A na jakie liczyłaś?

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-05-25 09:45:06

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tym razem postanowilam sprawdzic kosmetyki GARNIERA...
>
> No i sie przeliczylam....Mimo,iz kozystam z calej serii( zel,tonik,krem)

Ja sie nie zgodze. Mysle ze kosmetyki garniera to jedne z najlepszych. A z
serii "czysta skora" uzywam zelu i kremu. Wg mnie zel jest super. Fajnie
chlodzi skore, _zapobiega_ powstawaniu wypryskom i na moja akurat mieszana
cere idealnie sie nadaje. A kremu uzywam jak nie mam zamiaru uzyc podkladu,
swietnie matuje i lekko sciaga skore.
Wiesz zaden zel do mycia twarzy nie zlikwiduje ci wypryskow, moze jedynie
zapobiegac im powstawaniu. Chyba ze jest to jakis zel cud, tak wiec mysle ze
potrzeba wiecej cierpliwosci i rutyny.

pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-05-25 11:33:40

Od: "Ewa" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja cera jest tak tlusta jakbym posmarowala ja maslem ;)
> Fakt pierwsze 3 godziny po umyciu twarzy zelem, tonikiem i uzyciu kremu
jest
> ok....lecz po uplywie tego czasu swiece sie.

Polecam serię kosmetyków Yves Rocher "Bio specific". Żel do twarzy - lekko
pilingujący - moim zdaniem super. A świeceniu zapobiega krem "Mati zone T" -
świetnie matuje. I bibułki matujące z tej serii też się świetnie
sprawdzają.. przynajmniej u mnie:)

--
Ewa
________________________________

1. Data: 2003-05-25 11:46:30

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem 'czysta skora' -najlepszy jaki mialam z mass marketowych !!
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-05-25 15:29:13

Temat: Re: GARNIER
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pilingujący - moim zdaniem super. A świeceniu zapobiega krem "Mati zone T" -
>świetnie matuje. I bibułki matujące z tej serii też się świetnie

Ja najlepiej z tej serii lubie krem. Uzywam go pod sypki puder, kiedy nie
uezywam podkladu (zwlaszcza latem).
Ostroznie z tonikiem - zawiera alkohol i bardzo mnie podraznil.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-25 15:32:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Tym razem postanowilam sprawdzic kosmetyki GARNIERA...
>
>No i sie przeliczylam....Mimo,iz kozystam z calej serii( zel,tonik,krem) to

Ja tez nie mialam z nim najlepszych doswiadczen :(
Ponad rok temu - jak jeszcze walczylam ze swoja mieszana cera (teraz zrobila
sie prawie-normalna ;) ) - kupilam caly zestaw i:

1. Tonik mnie strasznie podraznial - zbyt duzo alkoholu i strasznie sciaga i
przesusza skore.... brrr
2. Zel do mycia twarzy - to samo
3. Krem - nie jestem uczuleniowcem, ale twarz mnie po nim doslownie palila

Wnioski: trzeba miec wytrzymala skore ;)

1. Data: 2003-05-25 17:26:53

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabelka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chlodzi skore, _zapobiega_ powstawaniu wypryskom i na moja akurat mieszana
A tutaj ja się nie zgodzę. Garnier czysta skóra był dla mnie najgorszym
żelem jaki miałam, dobrze, że go brat dokończył i jemu pasował, niedość, że
powyłaziły mi po nim pryszcze, to jeszcze twarz miałam tak wysuszoną, że
długo ją potem doprowadzałam do normalności. A inny żel Garniera znowu mnie
uczulił, także ta firma jest już u mnie spalona, a naprawdę kiedyś ją
lubiłam. Został mi jeszcze tonik z serii podstawa pielęgnacji, niby
łagodzący, ale ja się go już boję i chyba oddam mamie.
A poza tym od tamtego czasu boję się kosmetyków dla cery mieszanej i
tłustej, moja owszem jest lekko mieszana, ale lepiej robią jej kosmetykidla
cery normalnej, albo każdej.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-05-25 18:07:13

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tym razem postanowilam sprawdzic kosmetyki GARNIERA...
( zel,tonik,krem)
> i tak brak efektow....:(((
> ....Niestety nie polecam.....

Ja mam cere mieszana i polecono mi krem do twarzy nawilzajaco-matujacy
wlasnie z Garniera. Nie swiece sie po nim przez pare godz. Ja osobiscie
polecam.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

kremy Veeta
Wrocław - tusze kolorowe Bielendy - nie mogę znaleźć
OT co czytac po opalnaniu :-)
Ładne plecy
Czy ktoś używał samoopalacza Vichy???