GDZIE orginalne perfumki taniej?

1. Data: 2003-07-29 12:53:54

Temat: GDZIE orginalne perfumki taniej?
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanko: od dluzszego czasu poszukuje perfum Contadition CK, niestety w
sklepach sa drogie a ja nie znam niestety nikogo kto by jezdzil np. na
strefe bezclową;-( czy mozecie mi doradzic gdzie (np. w necie?) moglabym
kupic naprawde ORGINALNE perfumy tej marki taniej? szukalam na allegro, ale
ceny tam sa niekiedy tak niskie, iz obawaim sie podrob..

Pozdrawiam
Ania

--
- - - - - - - - - - - - - -
" O tempora! O mores!

1. Data: 2003-07-29 18:24:40

Temat: Re: GDZIE orginalne perfumki taniej?
Od: "wojtek j" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> ceny tam sa niekiedy tak niskie, iz obawaim sie podrob..

jezeli mieszkasz w poblizu lodzi, to mozesz kupic sobie za pól ceny na
bazarze w tuszynie oryginalne w pudelkach lub w formie testerów, zaopatruje
sie tam od 5 lat

Uwaga uwaga :)))
męska depilacja
jak pozbyc sie opalenizny?