Krem Denergie Nivea Visage -pytam

1. Data: 2003-07-29 13:25:18

Temat: Krem Denergie Nivea Visage -pytam
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam takie malutkie pytanko :). Jakie wrażenia macie odnośnie kremu Denergie
Nivea Visage (brzoskwiniowy zapach). Ja miałam próbkę i nawet mi przypadł do
gustu.
Czy ktoś wie dla jakiego wieku jest on zalecany? Ile kosztuje?
pozdrowienia
anpaho

1. Data: 2003-07-29 17:30:04

Temat: Re: Krem Denergie Nivea Visage -pytam
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiek - chyba nieokreslony, chociaz dla cery suchej, zmeczonej i starszych
kobiet moze byc za slabo nawilzajacy.
Cena - jakies 30 zl (ostatnio byl w rossmanie za 25, sprawdz, moze jeszcze
jest, u nich promocje zmieniaja sie zawsze w czwartki).
Ogolnie wrazenie dobre, efekt podobny do kremu poranny blask Avonu, ale Avon
byl polowe tanszy i zostawial taki dziwny poslizg na skorze. Chociaz tez go
lubie.

1. Data: 2003-07-29 20:08:54

Od: "whisky" <w...@n...look.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

anpaho wrote:
(...)Jakie wrażenia macie odnośnie kremu Denergie Nivea Visage
(brzoskwiniowy zapach). (...)

Witam, ja tu jestem nowa na grupie, ale mam nadzieje, ze sie przyda to co
jest ponizej :-)
kolezanka w pracy przyszla pewnego pieknego dnia z promienna cera...
Okazalo sie, ze to wlasnie ten krem to spawil :-) Na szczescie dla siebie
nie kupulam go, wyprobowalam za to probke. I niestety... Mam mieszana cere.
Na twarzy pojawily sie swedzace placki. A moze to wina probki? Choc nie
sadze, bo od zaprzyazionej Pani w perfumerii.
Odstawilam go na chwilke (kilka dni), skora wydobrzala. Ale po ponownym
uzyciu sytacja sie powtorzyla. Moze tylko ja tak reaguje na ten krem, ale
mysle, ze warto sprobowac najpierw probki, o ile uda ci sie ja zdobyc....
Pozdrawiam, whisky

1. Data: 2003-07-29 20:23:29

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "whisky" <w...@n...look.art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mysle, ze warto sprobowac najpierw probki, o ile uda ci sie ja zdobyc....

Moze nie nadaje sie dla skory mieszanej bo ja mialam to samo. Poczytaj kilka
postow wyzej w watku NIVEA bo tez tam ktos o to pytal i bylo kilka
odpowiedzi.

Pozdrawiam
Izis_

GDZIE orginalne perfumki taniej?