jaki podkład?

1. Data: 2003-07-29 13:42:54

Temat: jaki podkład?
Od: "daisy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki, mam jeszcze jeden problem.
Tym razem poszukuje podkadu, do niedawna stosowalam MaxFactora Beautiful
Skin, byl doskonaly, ale niestety jakis czas temu zostal wycofany. Teraz
stosuje Loreal'a, niby jest ok, ale troche odcien ma zbyt ciemny.
Ciezko mi dobrac podklad do mojej jasnej karnacji, czasem brakuje odcieni,
czasem konsystencja nie taka. Przede wszystkim musi bardzo kryjacy, a
jednoczesnie niezbyt widoczny i matowy. No i oczywiscie ten odcien - prawie
porcelanowy.

Z gory dziekuje za jakiekolwiek porady
Pozdrawiam
daisy

1. Data: 2003-07-29 14:48:03

Temat: Re: jaki podkład?
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daisy" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasem konsystencja nie taka. Przede wszystkim musi bardzo kryjacy, a
> jednoczesnie niezbyt widoczny i matowy. No i oczywiscie ten odcien -

Witam
spróbuj podkładu VICHY, niestety odcien musisz dobrac sama.
Sa naprawde rewelacyjne

1. Data: 2003-07-29 18:58:14

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daisy" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

Przede wszystkim musi bardzo kryjacy, a jednoczesnie niezbyt widoczny
i matowy. No i oczywiscie ten odcien - prawie
> porcelanowy.

Nie wiem, czy na lato nada sie taki bardzo kryjacy - czy nie bedzie
tworzyl zbyt grubej maski?
Jesli chodzi o odcienie, to bardzo jasny jest Lancome Adaptive, odcien
porcelaine wlasnie - matuje, ale nie jest zbyt kryjacy. Jasny jest tez
Lacome Teint Idole odcien Ivoire, bardziej kryjacy, ale ciemniejszy
niz Adaptive i IMO niezbyt nadajacy sie na lato.
Jasne podklady ma IsaDora - kiedys mialam, byl nawet jak na moja
karnacje, za jasny, ale dokladnej nazwy nie pamietam.
Obecnie uzywam Clinique Superfit - nr 17 (cream), jasniejszy jest 16
(bare), ale moim zdaniem troche na zolto zalatuje. Matuje (jak na moje
"mozliwosci", bardzo dlugo :-) pieknie wyrownuje koloryt skory, nie
tworzy maski.
Dziewczyny mowily tez o bardzo jasnych odcieniach niedrogiej Marizy -
ale sama jeszcze nie znalazlam, wiec tutaj moze pomoze ktos inny (albo
Google :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-29 20:04:30

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości

> [...]
> Lacome Teint Idole odcien Ivoire, bardziej kryjacy, ale ciemniejszy
> niz Adaptive i IMO niezbyt nadajacy sie na lato.

Poprawka - niezbyt nadajacy sie i kropka. W zyciu nie mialam gorszego
podkladu, niz Lancome Teint Idole. Rozmazuje sie, splywa, twarz swieci,
ble... Sadzac po komentarzach na wizazu to nie tylko moje odczucia =[
Za to polecam Clarinsa - Teint, kolor 03 clair opale soft ivory, na takiej
bladej i piegowatej twarzy jak ja wyglada naturalnie, matuje, koryguje
przebarwienia, nie splywa, wytrzymuje caly dzien bez poprawek. Wymieszany z
kremem na dzien tworzy cos pieknego - nawilzona i matowa twarz od rana do
mniej wiecej godz. 18 =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-30 11:28:59

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem konsystencja nie taka. Przede wszystkim musi bardzo kryjacy, a
> jednoczesnie niezbyt widoczny i matowy. No i oczywiscie ten odcien -

Moze sproboj podklad aksamitny Avon kolor porcelain beige, dobrze kryje,
matuje srednio ale po przypudrowaniu jest ok i jest do cery mieszanej.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-30 11:42:38

Temat: Re: Re: jaki podkład?
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-07-2003 o godz. 13:28 Joasia napisał(a):
> Moze sproboj podklad aksamitny Avon kolor porcelain beige,
dobrze kryje,
> matuje srednio ale po przypudrowaniu jest ok i jest do cery
mieszanej.

Albo, jeszcze lepiej, podklad Perfect Wear Avonu o kolorze
porcelain beige :) Ja mam blada cere i po uzyciu tego podkladu
wyglada porcelanowo :)

--------------
"Kto pierwszy, ten lepszy!" - słodka zemsta Elizabeth Hurley...
Od 1 sierpnia w kinie! < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2043 >

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-07-30 14:12:01

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w

> Poprawka - niezbyt nadajacy sie i kropka.

Hmmm, mysle, ze to bardziej indywidualna sprawa - dla Ciebie nie jest
ok, dla mnie jak najbardziej, ale za ciezki na lato, jak napisalam,
niczego innego nie chcialam powiedziec.

> Za to polecam Clarinsa - Teint, kolor 03 clair opale soft ivory

Chetnie wyprobuje rowniez ten :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-30 21:44:06

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Albo, jeszcze lepiej, podklad Perfect Wear Avonu o kolorze
> porcelain beige :) Ja mam blada cere i po uzyciu tego podkladu

Jak dla mnie perfect wear jest lepszy na chlodniejsze dni. W takie upaly
zupelnie sie nie sprawdza, dlatego tez moj czeka na ochlodzenie, tez
porcelain beige :)))
Pozdrawiam
Joasia

Krem Denergie Nivea Visage -pytam