GRZYBY !!!

1. Data: 2006-09-05 11:23:14

Temat: GRZYBY !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy właściwie zmotywowana kobieta! Poszczułem moją Starszą Żonę
(tytuł i honorowe stanowisko!!!) na grzyby. Pojechała rano i przez dwie
godziny nazbierała około 10kg grzybów.
A to:
prawdziwki - 80dag
kozaki - 1,2 kg
maślaki sosnowe - 1,2 kg po obraniu 1,15kg
podgrzybki brunatne 4,6 kg
podgrzybek zajączek 2,25 kg

Bardzo żałujemy, że nie ma z nami mojej Młodszej Żony, kochanej S. Wtedy
opłacałoby się mi odpalić traktor i zrobić tyralierę w lesie i jak już
kiedyś - przywieźć pełną przyczepę grzybów.
S.! Żono kochana, czekamy tu na Ciebie !!!

2. Data: 2006-09-05 11:25:54

Temat: Re: GRZYBY !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> już kiedyś - przywieźć pełną przyczepę grzybów.
> S.! Żono kochana, czekamy tu na Ciebie !!!

Zdjęcia powieszę dzisiaj wieczorem lub jutro rano - Starsza jedzie znowu -
ja czyszczę zbiory

3. Data: 2006-09-05 12:12:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Już jem maślaki duszone z cebulą i śmietaną - połowa z maślaków, druga
połowa na zupę z łazankami...

4. Data: 2006-09-05 19:13:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już kiedyś - przywieźć pełną przyczepę grzybów.
> S.! Żono kochana, czekamy tu na Ciebie !!!

Jeszcze popołudniowy 1-godzinny zbiór - objętościowo 2 wiadra.
Łącznie żona zebrała przez 3 godziny 14, 56 kg grzybów ważonych po
oczyszczeniu.
Doszly podgrzybki brunatne i zajaczki, prawdziwki, spłachetki kołpakowate,
kanie oraz 1 rydz.

5. Data: 2006-09-05 19:51:34

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> oczyszczeniu.
> Doszly podgrzybki brunatne i zajaczki, prawdziwki, spłachetki kołpakowate,
Oj, zebys ty wreszcie debilu zamiast tej kani trafil na sromotnikowego.

dudus

6. Data: 2006-09-05 20:22:41

Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dudus Podpiszczaczek wrote:
> "Panslavista" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Oj, zebys ty wreszcie debilu zamiast tej kani trafil na
> sromotnikowego.

i koledze równiez tego zycze....

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..

7. Data: 2006-09-06 07:20:18

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Doszly podgrzybki brunatne i zajaczki, prawdziwki, spłachetki kołpakowate,
> kanie oraz 1 rydz.

I dwa muchomory wrzucone przed 17, kiedy
to nikt nie czuwal przy wiadrze.

Neko

8. Data: 2006-09-06 07:35:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> I dwa muchomory wrzucone przed 17, kiedy
> to nikt nie czuwal przy wiadrze.
>
> Neko

Daj sobie spokój Madziu-Sylu, bo ci na ciążę zaszkodzi.

ciasto 3 bit
Wiśniówka a kwas pruski
Strony z przepisami na arbuza
Tokarnia do obierania ziemniaków i jabłek!
Dla znudzonych tradycją - klopsiki curry w sosie pomidorowym