Garaże z windą - pewnie [OT]?

1. Data: 2002-01-12 14:36:13

Temat: Garaże z windą - pewnie [OT]?
Od: "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, nie wiem, czy to na tę grupę, ale spróbuję...
Potrzebuję informacji o garażach/parkingach wielopoziomowych
z windą (windą dla samochodów oczywiście). Podobno najbliżej
produkują coś takiego w Kolonii. Nie umiem znaleźć żadnych
informacji w sieci, pewnie przez moją średniawą znajomość
angielskiego a zerową niemieckiego.
Czy ktoś mógłby mi pomóc? Jak dostanę jakieś urle, to dalej sobie
poradzę... :)

Pozdrawiam
Olka

--
**/|_/|*********************************************
***********

1. Data: 2002-01-14 09:02:17

Temat: Re: Garaże z windą - pewnie [OT]?
Od: Piotr Kania <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

z tego co pamietam taki wynalazek nazywa sie 'garaz typu Klaus'. Tak mi
kiedys powiedzieli jak szukalem mieszkania. Moze sproboj poszukac po
takiej frazie.

pozdro,
/pk

1. Data: 2002-01-14 13:55:38

Temat: Odp: Garaże z windą - pewnie [OT]?
Od: "Aro" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuc sobie na wyszukiwarce http://www.aladin.de/ haslo Autolift.
Aro

> *( oo_ "Rozumiesz, jest taka cierpienia granica, }:->[=3 *
> * \c/--@ za którą się uśmiech pogodny zaczyna" - Cz. Miłosz *

kabina natryskowa ...
Szukam kuchenki z 2 piekarnikami
SPRZEDAM ZAKŁAD USŁUGOWY
Pralka Candy 125 ? Używa ktoś pralki Cadny ?