Gargarin - jaka skuteczność tego szitu?

1. Data: 2011-08-05 15:57:20

Temat: Gargarin - jaka skuteczność tego szitu?
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy na nawracające problemy z gardłem pomoże to coś? Czy to tylko takie
sobie placebo? Przecież jak się płucze gardło, odkaża się (?) tylko
powierzchnię migdałków, a cała zaraza siedzi wewnątrz...
Pytam, bo jak płuczę gardło gargarinem chce mi się po prostu zwymiotować i
zastanawiam się, czy jest sens tak się poświęcać..

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

2. Data: 2011-08-05 22:57:12

Temat: Re: Gargarin - jaka skuteczność tego szitu?
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-05 17:57, Koziołek pisze:
> [...]
> Pytam, bo jak płuczę gardło gargarinem chce mi się po prostu zwymiotować i
> zastanawiam się, czy jest sens tak się poświęcać..

Łyżka wody utlenionej na szklankę wody i płukać. Poza tym dobre i
skuteczne są proszki do ssania Sebidyn. Mozna tez kupić Tantum Verde w
areozolu.

--
animka

3. Data: 2011-08-06 19:21:12

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Łyżka wody utlenionej na szklankę wody i płukać. Poza tym dobre i
> skuteczne są proszki do ssania Sebidyn. Mozna tez kupić Tantum Verde w
> areozolu.

Typowe leczenie skutków zamiast przyczyn.

Koziołek, nie słuchaj animki. To naczelny troll usenetu...

Zakrzepica splotu żylnego odbytu - nacinać czy nie?
dopingi w SEX-SZOPACH - czy bezpieczne dla zdrowia?
mata masująca, ta sama cena, którą wybrać?
degradacja żywności - KONSUMENT JEST WSPÓŁWINNY ! (pozdrowienia od Darwina).
OT-Antropogeneza w prawdziwym zwierciadle.