Garnki Philipiak

1. Data: 2008-10-16 10:36:33

Temat: Garnki Philipiak
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co chwilę widzę reklamy przy drodze garnków Philipiak. Kupiłbym na prezent
jakiś komplet w cenie max 1 -1,5 tys. Czy ktoś zna te cuda? Polski Zepter,
czy jeszcze jedna chińszczyzna?
Jacek

2. Data: 2008-10-16 15:38:30

Temat: Re: Garnki Philipiak
Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiś komplet w cenie max 1 -1,5 tys. Czy ktoś zna te cuda? Polski Zepter,

Witam!
Ja mam. Dostałam w prezencie właśnie. W życiu nie dostałam głupszego prezentu,
naprawdę wolałabym dostać te pieniądze. Może nie jestem obiektywna, ale dostałam je w
momencie, gdy miałam skompletowaną całe wyposażenie kuchni, miałam parowar (a tam
jest wkładka do gotowania na parze), nie jadamy frytek, a misek metalowych nie
znoszę. Patelnia nadaje się tylko do smażenia mięsa i to bez panierki (a ja jeśli
smażę to jajecznicę :-) No i nie mogłam tego sprzedać bo to prezent od teściów. I z
całego kompletu używam dwóch garnków, bez pokrywek, bo lubię widzieć co siędzieje w
garnku i używam szklanych. Bardzo trafiony prezent :-(
Garnki jak garnki, mają bardzo grube dno, co jest dobre przy niektórych potrawach,
ale przy części przeszkadza. Ja tam bym w życiu ich nie kupiła za taką cenę, ani
sobie, ani nikomu. Nie widzę niczego co je odróżnia od garnków z wyższej półki
cenowej. Może właśnie reklamy :-)
Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam!
Agnieszka

3. Data: 2008-10-16 17:43:50

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Co chwilę widzę reklamy przy drodze garnków Philipiak. Kupiłbym na
> prezent jakiś komplet w cenie max 1 -1,5 tys. Czy ktoś zna te cuda?
> Polski Zepter, czy jeszcze jedna chińszczyzna?
> Jacek

porównaj to mniej więcej do berghofa, jakość podobna cena nie

jeffrey

4. Data: 2008-10-16 21:14:46

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@w...pl> wrote in message news:gd75ff$fv4$1@news.onet.pl...
> Co chwilę widzę reklamy przy drodze garnków Philipiak. Kupiłbym na prezent
> jakiś komplet w cenie max 1 -1,5 tys. Czy ktoś zna te cuda? Polski Zepter, czy
> jeszcze jedna chińszczyzna?

To tej pory używałem przez parę lat kompletu garnków za ok. 80 PLN z jakiegoś
bodaj Tesco.
Parę dni temu zaszalałem i za 300 PLN kupiłem komplet garnków ELO.
Jest troszkę mniejszy od tego zestawu za 6000 PLN jaki można obejrzeć na
stronach Philipiak.
Przeraża mnie teraz myśl o tym że będę 20-krotnie mniej zdrowo i smacznie
gotował.

Jakość i zdrowie w niewielkim stopniu zależy od tego w jakich garnkach się
gotuje ale co i jak.
Prestiż najlepiej obronić tym co podaje się na talerzu a nie w jakich garnakach
się gotowało :-)
(Jakość, zdrowie, prestiż - jakis marketoid wymyślił sobie jako flagi kampanii
reklamowej Philipiaka)

TomekD

5. Data: 2008-10-17 06:20:34

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Sprawdziłem juz sobie ceny i wiem, że nie
kupię garnków Philipiak, ani odkurzacza Rainbow, bo to ta sama półka cenowa
(stosunek jakości do ceny IMO bliski zera)
Jacek

6. Data: 2008-10-17 07:18:44

Temat: Re: [OT]Garnki Philipiak
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś komplet w cenie max 1 -1,5 tys. Czy ktoś zna te cuda? Polski Zepter,
Ja bym za sama nazwe produktu skreslil je. Phrusakolep. Mniej wiecej ten sam
target.

pozdro

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

7. Data: 2008-10-17 09:19:51

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kupię garnków Philipiak, ani odkurzacza Rainbow, bo to ta sama półka
> cenowa (stosunek jakości do ceny IMO bliski zera)

Tez mi sie z Rainbow te garnki skojarzyly. Tak przy okazji, sprzedaja
jeszcze te najlepsze na swiecie odkurzacze? ;)

Protz

8. Data: 2008-10-17 10:36:04

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz pisze:

> Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał

> Tez mi sie z Rainbow te garnki skojarzyly. Tak przy okazji, sprzedaja
> jeszcze te najlepsze na swiecie odkurzacze? ;)
>
> Protz

ja myśle ze tak. i pewnie mają sie całkiem dobrze ;)

Co do garnków filipiaka:
my patrzymy z perspektywy klienta
ale z perspektywy sprzedawcy/producenta wygląda to całkiem inaczej.

liczy sie sprzedaż
widocznie lepiej sprzedać 1000 garnków za 10 000
niż 10 000 garnków za 1000zł ;)

a polak ciemny to skuszony luksusem i tak to kupi.

michal

9. Data: 2008-10-17 20:55:40

Od: Areq <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tez mi sie z Rainbow te garnki skojarzyly. Tak przy okazji, sprzedaja
> jeszcze te najlepsze na swiecie odkurzacze?  ;)

Już nie.
Teraz zamiast tego sprzedają odkurzacze Roomba czy Rumba...
Takie automatyczne coś...

Pozdrawiam
Arek

10. Data: 2008-10-18 13:52:38

Od: Silinde Ringëril <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Pelos pisze:
> Ja bym za sama nazwe produktu skreslil je. Phrusakolep. Mniej wiecej ten sam
> target.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
A co to są frusaki? :o)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Siódmego dnia Stworzenia Pan Bóg wypoczywał,

Decor
wypiekacz do ciasta biszkoptowego
odpadajaca farba
obicie drzwi blachą trapezową - wykończenie
Blat w łazience - czym polakierować.