Garnki stalowe (0.5-1.0 litra) - jeszcze istnieją ?

1. Data: 2008-11-02 20:54:20

Temat: Garnki stalowe (0.5-1.0 litra) - jeszcze istnieją ?
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezskutecznie szukam małych garnków stalowych 0.5-1.0 litra.
Byłoby fantastycznie jeżeli miałyby grube dno, dobrze aby działały na indukcji,
miały średnicę 9cm, mile widziana pokrywka.

Coraz bardziej obawiam się że w naszej galaktyce nikt czegoś takiego nie
produkuje (tak twierdzą Google).
Jedyne co udało mi się znaleźć to garnek 0.5l, niestety nie na indukcję i o
średnicy 12cm.
Pomijam milczeniem blaszane kubki do kupienia niekiedy w marketach.

Póki co w razie potrzeby wracają na płytę garnki emaliowane Olkusz (oklaski!) -
wiekowe ale dzielnie grzeją nawet na indukcji.

TomekD

2. Data: 2008-11-02 21:45:34

Temat: Re: Garnki stalowe (0.5-1.0 litra) - jeszcze istnieją ?
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekD wystukał:

> Bezskutecznie szukam małych garnków stalowych 0.5-1.0 litra.
> Byłoby fantastycznie jeżeli miałyby grube dno, dobrze aby działały na indukcji,
> miały średnicę 9cm, mile widziana pokrywka.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80101156

Średnica za duża, ale reszta się zgadza.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

3. Data: 2008-11-03 05:15:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bezskutecznie szukam małych garnków stalowych 0.5-1.0 litra.

http://www.rynekagd.pl/garnuszki/kategoria/5_80_167.
html

4. Data: 2008-11-03 22:44:42

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekD wrote:
> Bezskutecznie szukam małych garnków stalowych 0.5-1.0 litra.
Dokladnie taki wlasnie ostatnio zakupilem.
Jest indukcja, bardzo grube dno, grube boki, trwale naniesiona podzialka
wewnatrz, inox, itd.
Tylko ma wieksza srednice i nie sadze zebys w takiej 9cm znalazl bo to
zwykly kubek :)
Firma moze malo znana w garnkach ale jest na prawde zajebista - Fiskars.
Jak chcesz fotke garnka to bardzo chetnie na priva (gmail) moge podeslac.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

5. Data: 2008-11-04 12:09:23

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Może znajdziesz w ofercie Lagostina.
JaC

-----

> Bezskutecznie szukam małych garnków stalowych 0.5-1.0 litra.

Ocieplenie domu - czy się opłaca??
Siemens a Bosch to to samo?
jaki czajnik kupic?
Pralka 4,5 czy 7kg?