Gastrolog dziecięcy.

1. Data: 2001-09-24 15:22:37

Temat: Gastrolog dziecięcy.
Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Moja córcia od urodzenia jest uczulona na
białko mleka krowiego. Pije mleczko sojowe.
Ostatnio na bilansie 2 latka pani doktor zasugerowała przejście
na krowie mleko w proszku. Niestety naszego maluszka
bardzo rozbolał brzuch, przestała jeść i bardzo ją zaczęło czyścić.
Odstawiłam to mleko i zgłosiłam się znowu do pani doktor.
Dostałam skierowanie do gastrologa dziecięcego.
Związku z tym mam pytanie...jak mam się na tą wizytę
przygotować? Czy dziecko będzie poddane jakimś badaniom, czy tylko będzie
przeprowadzony wywiad przez lekarza? Przepraszam za
przynudzanie, ale nigdy nie byłam u takiego lekarza i nie wiem
czego mogę się spodziewadź.

Żeby nie zaśmiecać tej grupy proszę o odpowiedzi na priva.

Dziękuję. Edytka.

m...@m...focus.eu.org