Gaza - kolejna dezinformacja medialna

1. Data: 2009-01-06 09:06:49

Temat: Gaza - kolejna dezinformacja medialna
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno pisalem o konflikcie w Gruzji i dezinformacji.
Teraz kolejny konflikt i kolejne dezinformacje.
Nawet nie sluchalem TV ale juz wiem ze beda mieszac w glowach.
Tu jest to dobrze opisane:
http://prawica.net/node/14874

Pozdr,
Duch

2. Data: 2009-01-06 09:30:28

Temat: Re: Gaza - kolejna dezinformacja medialna
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry komentarz masz w jednej z odpowiedzi na forum...
tylko po angielsku.

Nie zauważyłeś jej?

Po co puszczasz w eter takie chore, spreparowane brednie
z kretyńską opinią?

Ty musisz zawsze pod prąd, bez względu na to czy ma to
jakikolwiek sens, czy nie ma żadnego, co nie?
Duszasty - niedorobiona pomyłka człowieczeństwa.

--
CB

3. Data: 2009-01-06 09:33:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW nie jesteś lepszy od Hebrajczyków, duszasty.
Wręcz przeciwnie: na ich miejscu byłbyś znacznie gorszy.

--
CB

4. Data: 2009-01-06 16:20:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]

Nawet Financial Times sugeruje, ze to Izrael rozkreca fale przemocy:

"Wysylajac armie do Gazy, Izrael zapewne doprowadzi do wiekszych strat w
ludziach po swojej stronie niz te cztery osoby zabite przez rakiety Hamasu w
trakcie roku przed rozpoczeciem wojny."

"W rzeczywistosci istniala alternatywa, której nikt nie spróbowal:
poluzowanie blokady Gazy w zamian za przedluzenie konczacego sie w grudniu
rozejmu. Izrael zrobil cos przeciwnego. W listopadzie blokada sie
zaciesnila, ograniczajac w powaznym stopniu dostawy zywnosci i paliwa do
Strefy."

Do tej pory zginelo 500 palestynczków oraz ...5 izraelczykow.

http://ft.onet.pl/10,19298,izraelska_ofensywa_jest_s
kazana_na_przegrana,artykul.html

Duch

5. Data: 2009-01-06 16:45:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłoby jeszcze gorzej, gdyby rakiety Hamas wystrzelił na osiedla
w USA.
Nie ma powodów do narzekań.
Powaga.

6. Data: 2009-01-07 00:51:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
U ciebie to pomieszanie jest wprost niesamowite,jestes typowym okazem
polskiej nierzeczywistosci.Objawy to:robienie z wad polaków
wspanialosci,a w tym watku z ofiar agresorów.Typowy polak,dlatego z
malej.

7. Data: 2009-01-07 01:02:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
Jak mnie napadli i poszedlem zglosic,to policjanci uznali mnie ofiara
napadu,a nie agresorem bo chce zglosic.Gdybym zglaszajac uslyszal ze
to ja jestem bestia,pomyslalbym ze policjant wzial w lape,albo jest
psycholem zionacym nienawiscia.

8. Data: 2009-01-07 10:52:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Jeżeli chcesz podawać informacje, co do których istnieje szansa, że będą
> obiektywne, to nie kieruj człowieka na portal, który ma w nazwie
> "prawica" [lub "lewica" gdybyś kiedyś miał taki pomysł], bo zawsze
> istnieje ryzyko, że treść odzwierciedla sympatie partyjne autora.

Lepiej ze pisze "prawica", bo wlasnie wtedy intencje moga byc badziej jasne.
Zreszta - brak nazwy prawica czy lewica zupelnie nie gwarantuje
obiektywnosci.
Obiektywnosc artykulu najlepiej ocenic samemu, nazwa prawica czy lewica nie
zwalnia mnie od myslenia.
Pozdr,
Duch

9. Data: 2009-01-07 14:45:31

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
n.googlegroups.com...

[...]

Masz nieprawdziwy obraz rzeczywistosci (skad taki masz?)
Przeczytaj sobie chocby artykul w brytyjskim Financial Times:

http://ft.onet.pl/10,19298,izraelska_ofensywa_jest_s
kazana_na_przegrana,artykul.html

W ostatnim okresie rozejmu zginelo 500 palestynczków oraz ...5 izraelczykow.
Ludnosc Palestyny jest niszczona, wrecz eksterminowana.

Duch

10. Data: 2009-01-07 15:09:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
To Zydzi zostali zaatakowani.To tak jak z tym napadem,ukradl mi 300
zl,a Sad go skazal na 2 lata!Ty pewnie bandyte byc wypuscil i mial
pretesje do mnie ze biedak dostal 2 lata.?
> [...]
>
> W ostatnim okresie rozejmu zginelo 500 palestynczk?w oraz ...5 izraelczykow.
> Ludnosc Palestyny jest niszczona, wrecz eksterminowana.

A wiec zlo zaczyna sie od spostrzegania ludzi jako innych niz my,odmieńców?
Pare zdan o konflikcie
Jest w normie.
ebooki i audiobooki za free - polecam
NO PROSZE...