cd. po Świętach

1. Data: 2009-01-06 10:21:17

Temat: cd. po Świętach
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> tak czytam to z politowaniem...

No, czyli miałem rację. Zmieńmy zatem temat, żebym się nie błaźnił: To już
w tym roku zdajesz egzamin końcowy w gimnazjum czy dopiero w przyszłym? ;)

--
Dosiego Roku!
michał

2. Data: 2009-01-06 11:28:14

Temat: Re: cd. po Świętach
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No, czyli miałem rację. Zmieńmy zatem temat, żebym się nie błaźnił: To już
> w tym roku zdajesz egzamin końcowy w gimnazjum czy dopiero w przyszłym? ;)

politowanie wzrosło. uważaj, bo doprowadzisz do aborcji. :)

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

3. Data: 2009-01-07 00:29:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> politowanie wzrosło. uważaj, bo doprowadzisz do aborcji. :)

Za późno, pójdźmy dalej, już w Sylwestra wszystkie kondomy szlag trafił!
Musisz zdawać ten egzamin! :)

--
Dosiego Roku!
michał

Gaza - kolejna dezinformacja medialna
A wiec zlo zaczyna sie od spostrzegania ludzi jako innych niz my,odmieńców?
Pare zdan o konflikcie
Jest w normie.
ebooki i audiobooki za free - polecam