Gdybym byl bogaty (many, many)

11. Data: 2009-10-01 14:31:16

Temat: Re: Gdybym byl bogaty (many, many)
Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW pisze:
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

a.googlegroups.com...

AW pisze:
> Tylko KRETYNI dyskutują z robakiem.
>

> AW
>
> .

i jak ci teraz, kretynie ?

--
Katharina von pierdziasia

12. Data: 2009-10-01 14:48:44

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"kasia pierdziasia" <k...@a...pl> wrote in message

a.googlegroups.com...

> i jak ci teraz, kretynie ?
>
> --
> Katharina von pierdziasia

Piętnowanie takiego ścierwa jak ty czy on, to nie to samo, co wdawanie się z
wami w dyskusje. Zresztą czynię to nie ze względu na was, lecz ze wzgledu
na innych.

Tfu!

AW

.

13. Data: 2009-10-01 15:18:51

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

AW pisze:
> [...]
> wami w dyskusje. Zresztą czynię to nie ze względu na was, lecz ze wzgledu

kazdy zasrany tchorz tak twierdzi, bo nie ma odwagi przyznac sie do egoizmu
lub jest za glupi, zeby go rozpoznac u siebie,
chcesz popluc cwelu ? moze zapalic ci lampke ? ;-)

--
Katharina von pierdziasia

14. Data: 2009-10-02 09:23:44

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <o...@h...com> napisał w wiadomości

> Piętnowanie takiego ścierwa jak ty czy on, to nie to samo, co wdawanie się
> z wami w dyskusje. Zresztą czynię to nie ze względu na was, lecz ze
> [...]

Zbyteczna troska !
W moim czytniku rozmawiasz sam ze sobą i w dodatku w sposób bardzo wulgarny
:)
Właśnie rozwiązuję ten problem, Kochany Plonkisiu :)

Zdrówko

15. Data: 2009-10-02 13:27:40

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:ha4gr3$js2$1@news.onet.pl...

> [...]
> wulgarny :)
> Właśnie rozwiązuję ten problem, Kochany Plonkisiu :)

A o ciebie akurat, wrażliwa istotko, nie chodziło. Od dawna wiem, żeś
spisany na straty.
Ale pozory zachowujesz.

Zdróweńko

AW

.

16. Data: 2009-10-02 13:30:53

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o ciebie akurat, wrażliwa istotko, nie chodziło. Od dawna wiem, żeś
> spisany na straty.
> Ale pozory zachowujesz.

Żartowałem, żartowałem !

pałka- zapałka, dwa kije
kto się nie schowa - ten kryje !

Oskarżam
Księga zła
Trochę reklama, ale trochę i na temat :)
Pożywka dla nielubiacych mediów.
"Don't look at me..."