Księga zła

1. Data: 2009-09-30 17:49:07

Temat: Księga zła
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem coś takiego i aż podkoczyłem z zadowolenia, no bo ten
projekt jest naprawdę sensowny. Tak jak książka Hitlera jest
zabroniona, bo wzywa do nienawiści, to jeśli mamy równość według
prawa, to również Biblia powinna zostać zakazana, a jej posiadacze i
rozpowszechniacze skazywani. Co o tym sądzicie?;)

Rzecznik Praw Obywatelskich proponuje, aby znowelizować
polski kodeks karny i uznać za przestępstwa takie zachowania, które
mogą obrażać uczucia homoseksualistów. Jeśli nowelizacja prawa dojdzie
do skutku, to problem będą mieli zarówno duchowni wszystkich wyznań,
jak i wydawcy Biblii.

Biblia nie jest bowiem obojętna wobec problemu homoseksualizmu, który
otwarcie nazywa złem. Święty Paweł mówi o "sromocie" i "zboczeniu"
mężczyzn, którzy "zaniechali przyrodzonego obcowania z kobietą i
zapałali jedni ku drugim żądzą".

Sodoma została zniszczona ogniem, ponieważ nie udało
się w niej znaleźć chociaż dziesięciu "nie-gejów".

Co się stanie z Biblią, jeśli Rzecznik Praw Obywatelskich przeforsuje
swoją nowelę kodeksu karnego? Czy zostanie zakazana w całości? Czy
tylko ocenzurowana?