Gdzie Mariza we Wrocławiu?

1. Data: 2003-10-20 15:57:48

Temat: Gdzie Mariza we Wrocławiu?
Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś widział ostatnio we Wrocławiu podkład matujący oil free
Marizy?
W drogerii między Halą Targową a barem Jacek i Agatka już dawno nie
mieli...

Pozdrawiam
Galadriela

1. Data: 2003-10-21 06:39:11

Temat: Re: Gdzie Mariza we Wrocławiu?
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bn10n8$s26$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktoś widział ostatnio we Wrocławiu podkład matujący oil free
> Marizy?

Dawno, dawno temu, w odleglej galaktyce...widzialam Marize w sklepiku przy
rondzie na Powstancow Slaskich. Tam jest taki sklep, nazywa sie Rondo po
prostu. Powiedzieli jednak, ze skoncza to, co maja, i nie beda sprowadzac,
wiec nie wiem, czy jeszcze tam ta Mariza jest. Najjasniejszy odcien dostepny
u nich to bylo capuccino i byl wlasnie o ton za ciemny dla mnie, wrrrr...

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-21 06:40:04

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
Sie nie podpisalam, kurza stopa...

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-21 07:31:24

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\ wrote:

> [...]
>prostu. Powiedzieli jednak, ze skoncza to, co maja, i nie beda sprowadzac,

Oj, to moglam kupic na zapas :( Odcien 'naturalny' byl dla mnie idealny na
zime. Szkoda :(((

zmartwiona Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

włosy - coś nawilzajacego?
lampa do światłolecznictwa ...
(?) fryzjer w Wawie dobrze tnie włosy proste, ciężkie i sztywne (długość półdługie)
oczy
sephora