Gdzie USG we Wrocławiu?

1. Data: 2004-04-29 07:34:41

Temat: Gdzie USG we Wrocławiu?
Od: "newsy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam!
Proszę grupowiczów o namiary na dobrego lekarza, lub klinikę we Wrocławiu
posiadającą USG i przyjmującą odpłatnie ludzi z ulicy i potrafiącą
w ciągu dnia zrobić kompleksowe badania wątroby i nerek.

Z góry dziękuje i pozrawiam.

2. Data: 2004-04-29 16:36:53

Temat: Re: Gdzie USG we Wrocławiu?
Od: "kira" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pewna czy w ten sam dzien robia, ale ja mialam na drugi dzien
robione USG w dolmedzie we Wroclawiu tel. 3554034 lub 3593354 USG kosztuje
40 zl.

3. Data: 2004-05-02 09:22:46

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newsy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> posiadającą USG i przyjmującą odpłatnie ludzi z ulicy i potrafiącą
> w ciągu dnia zrobić kompleksowe badania wątroby i nerek.

. Gabinety Lekarskie

Wrocław, ul. Wiosenna 15, tel: (0-71) 339-88-24

pozdr

cherokee

Re: [albertan] antykoncepcja
krwawienie z dróg rodnych u starszej kobiety
Astma
Re: [albertan] antykoncepcja
gdzie kupić ochronne okulary słoneczne?