Gdzie jest Ikselcia?

11. Data: 2012-09-11 14:15:38

Temat: Re: Gdzie jest Ikselcia?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-11 14:29, Voyager pisze:
> Nie zakładasz wątków, w postach nic sobą nie prezentujesz,
> dostosowujesz się do rozmówcy bo nic w sobie nie masz, gloryfikujesz
> konformizm, jesteś agresywna i wtenczas rzucasz się z kompleksami bez
> jakiegokolwiek zrozumienia, nic do ciebie niedociera, obłudana,
> fałszywa, nadęta jak typowa lafirynda. To też przez ciebie bardziej
> brakujemi mi Ikselci, pozytywnego obrazu kobiety. Jesteś grupową
> przyrodą z okolic bagien.

Cudne! Jestem bagienną strzygą, a Ty mówisz, że nic w sobie nie mam!? ;)

Ewa

12. Data: 2012-09-11 14:25:28

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

> Cudne! Jestem bagienną strzygą, a Ty mówisz, że nic w sobie nie
> mam!? ;)

- he, he.
A więc lubię bagienne Strzygi,
a jeszcze do wczoraj o tym nie wiedziałem.
:)

> Ewa

zagros

13. Data: 2012-09-11 16:31:04

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 16:25, "Zagros" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> - he, he.
> A więc lubię bagienne Strzygi,
> a jeszcze do wczoraj o tym nie wiedziałem.

A ty wogóle kogoś nie lubisz? Ewa, tak to do niej pasuje, syczy jak
wąż do ucha, byś zjadł zatrute jabko i nie łudź się , nie pojawi się
książe, który ciebie pocałunkiem obudzi:D

14. Data: 2012-09-11 18:12:06

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Voyager"

> [...]
>
> - he, he.
> A więc lubię bagienne Strzygi,
> a jeszcze do wczoraj o tym nie wiedziałem.

A ty wogóle kogoś nie lubisz?

Tak, tego, który podaje się za dobrego Boga,
a nim nie jest, ale jakimś pogibanym schizofrenikiem.

zdar
zagros

15. Data: 2012-09-12 05:53:52

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fałszywa, nadęta jak typowa lafirynda. To też przez ciebie bardziej
> brakujemi mi Ikselci, pozytywnego obrazu kobiety. Jesteś grupową

Powiedz Voyager, co Ty takiego w sobie masz, że te lafiryndy tak do
Ciebie lgną ;>

16. Data: 2012-09-12 16:06:20

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 07:54, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Powiedz Voyager, co Ty takiego w sobie masz, że te lafiryndy tak do
> Ciebie lgną ;>

Bo nie zwracam uwagii, lafirynda ma to do siebie, że jak się nie
ślinisz, nie wywalasz jęzora na jej widok to czuje że coś z nią jest
nie tak, a przecież tak nie może być. Wydaje mi się że kobiety w pl.
się popsuły, może to być efekt tego że jak kobiecie odbierasz prawa to
ona zaczyna być przemanipulowana.

17. Data: 2012-09-12 19:36:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-11 18:31, Voyager pisze:

> A ty wogóle kogoś nie lubisz? Ewa, tak to do niej pasuje, syczy jak
> wąż do ucha, byś zjadł zatrute jabko i nie łudź się , nie pojawi się
> książe, który ciebie pocałunkiem obudzi:D

Lubię, jak tak nie zwracasz na mnie uwagi. ;)

Ewa, ssssssssssssss

18. Data: 2012-09-13 06:53:04

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-12 18:06, Andromeda pisze:

> [...]
> nie tak, a przecież tak nie może być. Wydaje mi się że kobiety w pl.
> się popsuły, może to być efekt tego że jak kobiecie odbierasz prawa to

A może fascynuje ich Twoja wiedza i umiejętność np. dodawania dwa do dwóch?
Coś mi się kojarzy, że chyba któraś niedawno brała Twoje wypowiedzi
nawet za najlepszy dowód ;>

19. Data: 2012-09-17 19:22:32

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie mejl jej zdehł razem z padnięciem serwerana wyborczej.

20. Data: 2012-09-17 22:15:48

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Wrz, 21:52, "Stokrotka" <o...@i...pl> wrote:
> Pewnie mejl jej zdehł razem z padnięciem serwerana wyborczej.
>
> --
> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Nie, podobno wróci za parę dni.

Ustrój absurdu
Co to za film?