Gdzie jest Madzik ?

21. Data: 2002-09-04 11:53:22

Temat: Re: Gdzie jest Madzik ?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:al4rml$c0i$1@sunsite.icm.edu.pl...

> No i znów sie wykręcił :)) i znów nic z tego, ale może
kiedyś ? co wy na to

Myślę, że da się to zrobić, jednak do Szwecji to trochę
daleko, jak na weekendowy wypad:-((
Sokrates

22. Data: 2002-09-05 19:23:13

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> skrev i meddelandet
> Jak w temacie...wiecie czy wróciła już ze Szwecji i co się z Nią
> dzieje ?

Magda, po przyjezdzie w sobote, miala zostac tydzien w Warszawie, wiec pewnie za
pare dni sie pojawi :-)

pozdrawiam, tez magda

23. Data: 2002-09-09 08:19:31

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::: Solana :::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:al8al1$be9$1@news.onet.pl...

> [...]
meddelandet

> Magda, po przyjezdzie w sobote, miala zostac tydzien w Warszawie,

Rano Madzik zapodał na priva, że jeszcze do końca tego tygodnia
pozostaje z TŻ w Wa-wie :(
A ja nadal czekam i tęsknię, nie wiem jak Wy ? :)

Joanna - rozleniwiona deczko przy poniedziałku

coś dla rozrywki
abuse@onet.pl
[OT] - krew
Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"
hih