Gdzie jest Madzik ?

1. Data: 2002-09-04 08:45:04

Temat: Gdzie jest Madzik ?
Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie...wiecie czy wróciła już ze Szwecji i co się z Nią
dzieje ?
Pisała do mnie stamtąd , a potem cisza nastała , co mnie martwi , bo
stęskniłam się ociupinkę:((

--
Pozdrawiam cieplutko !
Joanna

2. Data: 2002-09-04 08:58:21

Temat: Re: Gdzie jest Madzik ?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko"
<like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:al4h5t$b09$1@news.onet.pl...
> [...]
z Nią
> dzieje ?
> Pisała do mnie stamtąd , a potem cisza nastała , co mnie

Też usycham z tęsknoty, taki los (mój)
Sokrates

3. Data: 2002-09-04 08:58:28

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Też usycham z tęsknoty, taki los (mój)
> Sokrates

To teraz już nasz:)
Na dodatek tylko u Niej mogę zrobić wgląd w Twoją " personę " , za
Twoim , udzielonym jakiś czas temu pozwoleniem:))))

J.

4. Data: 2002-09-04 09:15:07

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> personę " , za
>
> Jak ta droga nie wypali, to znajdzie się inna, ale już na
> zasadach wymiany:-))) Wszystko zależy od siły pożądania.

Jednym słowem : handel wymienny zacznie kwitnąć:)))))))
Mam nadzieję , że bez udziału eksportu się obejdzie , bo jak patrzę na
stertę tych f........ch zielonych papierków , rosnących na moim biurku
, które muszę rozliczyć - to piana na ustach to mało!!!

--
Pozdrowionka!
Joanna

5. Data: 2002-09-04 09:16:15

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:al4hv2$ctl$1@news.onet.pl...

> To teraz już nasz:)

Mam nadzieję, że wespół będzie nam raźniej, a i myślę, że i
inni się dołączą.

6. Data: 2002-09-04 09:28:00

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak na marginesie sobie myślę, czy wypaliłby pomysł, żeby
> stali grupowicze wysłali w jakieś miejsce na jakimś serwerze
> swoje zdjęcia zrobione najlepiej z miejsc z których
> przeważnie piszą posty. Taka gazetka ścienna
> pl.soc.rodzina:-))
> Sokrates
Jeszcze jakiś nieletni zobaczy i nie bedzie spał po nocach :-)))))))

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

7. Data: 2002-09-04 09:30:14

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety <t...@i...pl> w artykule news:al4jmh$7vc$1@news.tpi.pl
napisał...

> Jeszcze jakiś nieletni zobaczy i nie bedzie spał po nocach :-)))))))

Piszesz na newsy w "stroju Ewy"? :)

Olka
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

8. Data: 2002-09-04 09:30:30

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:al4iu8$f7e$1@news.onet.pl...

9. Data: 2002-09-04 09:37:31

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje zdjęcia zrobione najlepiej z miejsc z których
> przeważnie piszą posty. Taka gazetka ścienna

odpada, ja wyjątkowo niefotogeniczna jestem, co zostało sprawdzone przez
zawodowych fotografików a przecie w internet sie w naturze nie wepchnę ,
coby wszyscy zobaczyli, ze to co na zdjęciu to nieprawda i w naturze mam
mnóstwo wdzięku i w ogóle :)
ale was chętnie pooglądam :)

pozdr.Joanna albo Jan bo juz sama zaczynam sie gubić :)

10. Data: 2002-09-04 09:47:09

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jakiś nieletni zobaczy i nie bedzie spał po nocach :-)))))))

A ty tu co - z łóżka już ci pozwolili wyjść?

A co do niespania - to (chyba) masz rację - prawie jak Neapol -
"zobaczyć i umrzeć' (z pożądania) ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

coś dla rozrywki
abuse@onet.pl
[OT] - krew
Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"
hih