Gdzie kupic Dresing (sos majonezowy)?? (wawa)

1. Data: 2003-05-11 21:58:39

Temat: Gdzie kupic Dresing (sos majonezowy)?? (wawa)
Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi smakuje sos majonezowy "Dresing" dokladnie ten co jest
dodawany DO HotDogow na Statoilu. Przeszukalem Ganta, HITa i inne
supermarketu i za chol. nie moge znalesc. Gdzie to kupic w warszawie?

1. Data: 2003-05-11 22:15:39

Temat: Re: Gdzie kupic Dresing (sos majonezowy)?? (wawa)
Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo mi smakuje sos majonezowy "Dresing" dokladnie ten co jest
> dodawany DO HotDogow na Statoilu. Przeszukalem Ganta, HITa i inne
> supermarketu i za chol. nie moge znalesc. Gdzie to kupic w warszawie?

A zapytales sie tych ze Statoila o nazwe producenta ?

Karol

1. Data: 2003-05-12 05:46:30

Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zapytales sie tych ze Statoila o nazwe producenta ?

raz pytalem, ale odpowiedz ze "nie wiedza", ze dostaja z centrali. A
zreszta co by mi dal producent? Przeciez hurtowo nie kupie, no chyba, ze
podaliby mi asdres sklepu....

1. Data: 2003-05-12 17:19:27

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> raz pytalem, ale odpowiedz ze "nie wiedza", ze dostaja z centrali.

Na opakowaniu nie ma etykiety ?

> A zreszta co by mi dal producent?

Wydawalo mi sie, ze lepszy producent, niz testowanie kazdego sosu w sklepie.

> Przeciez hurtowo nie kupie, no chyba, ze
> podaliby mi asdres sklepu....

przy okazji nazwe handlowa itp.

Może robi to FANEX ?

Karol

1. Data: 2003-05-14 06:52:26

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
A nie szybciej, zdrowiej, smaczniej i taniej zrobić samemu?

waldek
=========

chrupki do mleka
parapetowka