chrupki do mleka

1. Data: 2003-05-11 19:42:10

Temat: chrupki do mleka
Od: Joanna Wierzbicka <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko.. moze sie ktos orientuje:)
Chodzi mi o pelna nazwe pewnych chrupek Kellogsa. Uwielbiam je, ale w
Polsce ich niestety nie ma. Kolezanka wlasnie wraca ze Stanow i moze mi
przywiesc pare pudelek. Ona nie jada takich rzeczy wiec musze
wytlumaczyc dokladnie jakie chce te chrupki.
Sa to kukurydziane kulki zoltego koloru w niebieskim pudelku. Smakuja
troche jak lody waniliowe, przynajmniej ja mam takie wrazenie:)
Bylabym bardzo wdzieczna gdyby mi ktos pomogl:))

Pozdrawiam

Joasia

1. Data: 2003-05-11 20:04:23

Temat: Re: chrupki do mleka
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Wierzbicka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam pytanko.. moze sie ktos orientuje:)
> Chodzi mi o pelna nazwe pewnych chrupek Kellogsa

Moze na ich stronce firmowej je znajdziesz..;)
http://www.kelloggs.com/

1. Data: 2003-05-11 20:11:49

Od: Joanna Wierzbicka <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, juz znalazlam, ale nie tam, bo tam nie ma wszystkich zdjec, a
po zawartosci kalorii to nie moglam poznac:))
Znalazlam brytyjska strone (metoda dedukcji :->, bo google nie pokazalo
jej)
Okazalo sie, ze pudelko jest zolte a niebieski napis (wiedzialam, ze cos
niebieskiego bylo:))
W kazdym razie dziekuje:)

Pozdrawiam

Joasia