Gdzie kupić dobrą mąkę we Wrocławiu?

1. Data: 2007-09-02 15:06:20

Temat: Gdzie kupić dobrą mąkę we Wrocławiu?
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie może gdzie we Wrocławiu można kupić dobrą mąkę do wypieku chleba?
Pszennej jest pod dostatkiem, ale żytniej póki co nigdzie nie widziałem.

2. Data: 2007-09-03 07:32:54

Temat: Re: Gdzie kupić dobrą mąkę we Wrocławiu?
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Popławski <j...@i...pl> napisał(a):

> Wiecie może gdzie we Wrocławiu można kupić dobrą mąkę do wypieku chleba?
> Pszennej jest pod dostatkiem, ale żytniej póki co nigdzie nie widziałem.

Widocznie nie byłeś w Tesco ;-)

Ania

3. Data: 2007-09-03 07:47:05

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Mon, 03 Sep 2007 07:32:54 +0000, istota
zwiewna znana jako czeremcha napisała:

> Widocznie nie byłeś w Tesco ;-)

W Słupsku i w Szczecinie widziałam w realu - więc podejrzewam, że Wrocław
nie jest gorszy :-)

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

4. Data: 2007-09-03 11:55:24

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Felinity pisze:

> W Słupsku i w Szczecinie widziałam w realu - więc podejrzewam, że Wrocław
> nie jest gorszy :-)

Korona to Real. Dziwne. W jakim stoisku?

5. Data: 2007-09-03 11:59:33

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korona to Real. Dziwne. W jakim stoisku?

na Bielanach Tesco na stoisku z mąką

Pozdrawiam

Monika

6. Data: 2007-09-03 12:04:39

Od: "Mariusz" <m...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie może gdzie we Wrocławiu można kupić dobrą mąkę do wypieku chleba?
> Pszennej jest pod dostatkiem, ale żytniej póki co nigdzie nie widziałem.

No to rzeczywiście może być pewien kłopot. W Tesco jest często mąka żytnia,
tylko ze to jest mąka żurkowa. Dobra do kiszenia. Oczywiście można jej
używać do pieczenia chleba. Ja używałem. Kiedyś udało mi się kupić żytnią,
właśnie taką do pieczenia chleba w jakimś kiosku jelczańskiej piekarni HERT.
Jest tych kiosków dość dużo. Nie pamiętam w którym kupiłem. Dowiedziałem
się, że HERT sprzedaje taką mąkę normalnie po kilo popakowaną. Popytaj w
najbliższym Hercie, jeżeli nie mają, to na pewno Ci sprowadzą na następny
dzień.

Mariusz

7. Data: 2007-09-03 12:06:45

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze:
> się, że HERT sprzedaje taką mąkę normalnie po kilo popakowaną.

A ten cały wielki młyn we Wrocławiu nie produkuje mąki?
Może mają gdzieś sklepy?

8. Data: 2007-09-03 12:20:06

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@v...com.pl> napisał(a):

> No to rzeczywiście może być pewien kłopot. W Tesco jest często mąka
żytnia,
> tylko ze to jest mąka żurkowa.

W naszym Tesco - zatem pewnie i wrocławskim - jest mąka nie tyle "żurkowa"
co "razowa". Zawsze ją dodaję piekąc chleb pszenno - żytni.

Ania

9. Data: 2007-09-03 13:05:13

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:
> W naszym Tesco - zatem pewnie i wrocławskim - jest mąka nie tyle "żurkowa"
> co "razowa". Zawsze ją dodaję piekąc chleb pszenno - żytni.

Odkąd kupione mieszanki mi się skończyły piekę czysto pszenne i powoli
mi się nudzą :)

10. Data: 2007-09-03 13:10:31

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Jacek Popławski*. Seriously? Seriously.

> Odkąd kupione mieszanki mi się skończyły piekę czysto pszenne i powoli
> mi się nudzą :)

Dla odmiany spróbuj mieszanek z IKEI. Całkiem inne chleby.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Bardzo mi smakowalo...
3 kg żurawiny
Nowe Forum zapraszamy.
Nowe Forum zapraszamy.