Gdzie kupić dobre łóżko w Krakowie

1. Data: 2001-07-30 08:30:47

Temat: Gdzie kupić dobre łóżko w Krakowie
Od: "Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna sklem z łóżkami w Okolicy Krakowa?
musi być:

Wysokie, twarde, nie do rozkołyssania.

Ostatnio szukam dobrego łóżka, ale to co znajduję w polskich sklepach
zakrawa na kpinę. ludzie oferują mi drewniane ramy łóżek wysokości 30 cm.
Ja nie chcę spać na ziemi. Kto choć raz spał w jakimś przyzwoitym hotelu w
USA bądź Europie zachodniej wie jak wygląda łóżko. Im wyżej się śpi tym
lepiej.
Rano jes lepiej zeskoczyć z łóżka niż się z niego ciężko podnosić.

Angielskie:
Mają podest - coś jak skrzynia, obita ładnym materiałem, często z
szufladami.
Na tym leży gruby materac. Całość ma 60-70 cm

Szwajcarskie (austriackie):
Stalowy stelaż na własnych nóżkach, na których leży materac. Wokół tego
luźno stoi obudowa łóżka. Można mo nim skakać dwa dni a się nie rozkołysze.
Po prostu obudowa nie jest elementem nośnym - super patent.

Co do łóżek z IKEI mam mieszane uczucia. Była ostatnio tam wyprzedaż -
reklamowana w radio - pojechalem - a jakże, ale nie zauważyłem żeby ceny
spadły!
Co to więc za wyprzedaż ?

czy ktoś widział podobne łóżka w Polsce?

pozdrawiam
Sebastian

--
S...@p...fm