Gdzie kupić drzewka?

1. Data: 2006-03-07 12:24:19

Temat: Gdzie kupić drzewka?
Od: "Anna Szumańska" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koło Limanowej posiadam "ranczo".Do tej pory użytkowali go teściowie,a
wiadomo ludzie się starzeją. Jest potrzeba obsadzenia części pola drzewkami
owocowymi.Czy ktoś z Pańswa orientuje się gdzie w tej okolicy można kupić
większą ilośc drzewek w przystępnej cenie.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam.

2. Data: 2006-03-07 12:53:46

Temat: Re: Gdzie kupić drzewka?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> większą ilośc drzewek w przystępnej cenie.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam.

Po sąsiedzku, w Brzeznej.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-03-07 14:06:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owocowymi.Czy ktoś z Pańswa orientuje się gdzie w tej okolicy można kupić
> większą ilośc drzewek w przystępnej cenie.Bardzo proszę o

Ranczo w dolinie, może tu spotkanie grupy ?

4. Data: 2006-03-08 08:54:29

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Szumańska napisał(a):
> [...]
> większą ilośc drzewek w przystępnej cenie.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam.

Wyszukaj sobie tutaj:
http://www.zszp.org.pl/index.phtml
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-03-08 10:52:27

Od: "Anna Szumańska" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Państu dziękuję za pomoc.Przeglądnełam,wszystko już wiem. Spotkanie
owszem jak sie "chałpa" wykończy.Pozdrawiam.

wysiewanie nasion
Canna "Cleopatra"
Cykas (sagowiec) chyba zmarzl
sikorki