Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo

1. Data: 2006-02-25 21:42:47

Temat: Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam . Bardzo proszę o linki do internetowych sklepów ogrodniczych (
nie aukcje ! ) , gdzie można kupić nasiona iglaków - świerków ,
modrzewi , żywotników itp. Może spotkaliście taki sklep w
internecie - ja nie mogę znaleźć :-(

2. Data: 2006-02-25 21:44:17

Temat: Re: Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> [...]
>nie aukcje ! ) , gdzie można kupić nasiona iglaków - świerków ,
>modrzewi , żywotników itp. Może spotkaliście taki sklep w

A oddales glos na SIKORĘ???

3. Data: 2006-02-25 21:50:28

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

AnnaMaja Walczakiewicz napisał(a):
> A oddales glos na SIKORĘ???
Pijana jesteś czy co ?

4. Data: 2006-02-25 21:53:10

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

>Pijana jesteś czy co ?

Nie, ale po dwóch drinkach.
Wyluzuj :-)
amw

5. Data: 2006-02-25 21:55:47

Temat: Re: Gdzie kupic nasiona iglaków ?- wysylkowo
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Widze , ze zgadlam . Dwa drinki mówisz ? Tylko uwazaj z trzecim ,
bo zalejesz klawiature .

6. Data: 2006-02-25 23:10:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

http://www.florpak.pl/nasiona.html i
http://www.dendrona.com.pl/index.php?mn1=1
Parę osób kupowało.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

7. Data: 2006-02-26 00:08:42

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> nie aukcje ! ) , gdzie można kupić nasiona iglaków - świerków ,
> modrzewi , żywotników itp. Może spotkaliście taki sklep w

Żywotników wysiewać nie warto, je się sadzonkuje.

Arkadiusz Prażmowski

8. Data: 2006-02-26 00:28:13

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
ogrodniczych (

> Żywotników wysiewać nie warto, je się sadzonkuje.
> pozdrawiam
>
> Arkadiusz Prażmowski

Ty to już napewno nie jesteś po 2 drinkach tylko naprałeś się w sztok.

Pozdr
skryba

9. Data: 2006-02-26 09:55:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze , ze zgadlam . Dwa drinki mówisz ? Tylko uwazaj z trzecim ,
bo zalejesz klawiature .

Wy[po]cinami ?

10. Data: 2006-03-01 10:32:05

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik wrote:
>
> Żywotników wysiewać nie warto, je się sadzonkuje.
> --
potem je się je ;-)))))))
--

pozdrawiam :-) piotr

Phalaenopsis padnie ?? :(((
Do wszystkich którzy w ukryciu czytaja grupe!!!!
co mi mąż kupił?- w sprawie sterczyka ;)
To mamy Rok Sikory :-)
Liliowce