Phalaenopsis padnie ?? :(((

1. Data: 2006-02-25 21:22:01

Temat: Phalaenopsis padnie ?? :(((
Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Przyszedł do mnie niedawno storczyk kupiony na allegro.
Wydaje mi się że to choroba grzybowa. Tu są jego zdjęcia :
http://www.fotogalerie.pl/galeria/czarny16454
Proszę o jak najszybszą ocenę stanu jego zdrowia !

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2006-02-26 07:17:08

Temat: Re: Phalaenopsis padnie ?? :(((
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stach Czarnecki" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Przyszedł do mnie niedawno storczyk kupiony na allegro.

Teraz? Phalaenopsis bellina? Chyba żartujesz :-(.

> Wydaje mi się że to choroba grzybowa. Tu są jego zdjęcia :
> http://www.fotogalerie.pl/galeria/czarny16454
> Proszę o jak najszybszą ocenę stanu jego zdrowia !

Nie ma zdjęcia całej rośliny. Jeśli to, co jest na drugim zdjęciu ma być
stożkiem wzrostu, to współczuję :-(. Phal. bellina jest pachnący i piękny,
ale bardzo wymagający i trudny w uprawie. Przede wszystkim musi mieć cały
czas bardzo ciepło.
Nie będę oceniać stanu jego zdrowia, ani nie podejmę się pomocy w
leczeniu.

Z pozdrowieniami, Maria

--
www.ciekaw-rosliny.pl

3. Data: 2006-02-26 10:28:55

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz? Phalaenopsis bellina? Chyba żartujesz :-(.

Pewnikiem zaczynbaja gnic przemarzniete czesci rosliny?

Elfir

4. Data: 2006-02-26 10:34:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnikiem zaczynbaja gnic przemarzniete czesci rosliny?
>
> Elfir

Lewym palcem piszesz ?

5. Data: 2006-02-26 14:52:27

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Pewnikiem zaczynbaja gnic przemarzniete czesci rosliny?
Witam!

Dokładniej to jest hybryda Belliny. Roślina przyszła bez uszkodzeń
spowodowanych przez mróz.
Jednak ten grzybek trochę zniszczył roślinę. Ze sprzedawcą udało mi się
dogadać odnośnie zwrotu kosztów i rośliny.
Dziękuję za szybkie odpowiedzi :)
A zakup belliny odkładam na 2,5 miesiąca :P

Pozdrawiam
Stach

Do wszystkich którzy w ukryciu czytaja grupe!!!!
co mi mąż kupił?- w sprawie sterczyka ;)
To mamy Rok Sikory :-)
Liliowce
jeszcze raz o tunbergii