Gdzie kupic pestki moreli?

1. Data: 2004-05-16 01:18:23

Temat: Gdzie kupic pestki moreli?
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje pestki moreli dla osoby chorej na raka.
Ponoc mozna je kupic w Stanach lub na Wegrzech.
Znacie moze jakiegos dystrybutora w tych panstwach?
Hania
P.S. Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi.

2. Data: 2004-05-16 11:40:34

Temat: Re: Gdzie kupic pestki moreli?
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pestki moreli pomagają na raka??? Jak???
A nie można po prostu kupić morele w sklepie i powyciągac pestki, skoro
ciężko kupic same :)

3. Data: 2004-05-16 18:51:39

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje pestki moreli dla osoby chorej na raka.

Chciałam przypomnieć, że pestki moreli zawierają pochodne cyjanowodoru (kwasu
pruskiego), który, jak wiadomo, najzdrowszy nie jest...
Pozdrowienia!
daśka

4. Data: 2004-05-16 22:14:27

Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam przypomnieć, że pestki moreli zawierają pochodne cyjanowodoru
(kwasu
> pruskiego), który, jak wiadomo, najzdrowszy nie jest...

Masz racje. Ale jesli komus lekarze daja kilka miesiecy zycia, to nie zdazy
sam sie zatruc pestkami. Z pestek potrzebna jest witamina B17.
Hania

HAJS/POMOCY/HLP/ZakŁAD/ :D
Ząb w tragicznym stanie - pomocy !!!
Nowotwór - help