Gdzie kupowac perfumy?

1. Data: 2007-12-24 18:57:20

Temat: Gdzie kupowac perfumy?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Gdzie w sieci najlepiej kupowac perfumy? Chodzi mi o pewnosc zakupow,
cene, i dosyc szybka dostawe do PL.
Gdy mieszkalem w stanach zawsze korzystalem z FragranceX. Jakie sklepy
jeszcze mozecie polecic?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-12-24 22:38:49

Temat: Re: Gdzie kupowac perfumy?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2007 10:57:20 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

> [...]
> cene, i dosyc szybka dostawe do PL.
> Gdy mieszkalem w stanach zawsze korzystalem z FragranceX. Jakie sklepy

http://www.strawberrynet.com
http://www.fragrancenet.com

Pozdrawiam.
--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

Paznkocie
Super torebki damskie
Ostatnie dni SUPERPROMOCJI!!!!
Co na sylwestra do klubu?
Perfumy/kosmetyki - Marc Jacobs i Vera Wang - gdzie?