Gdzie meble kuchenne - Wroclaw

1. Data: 2005-10-05 16:45:38

Temat: Gdzie meble kuchenne - Wroclaw
Od: "ja" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o polecenie firmy z wroclawia lub okolic robiacej meble na wymiar
kuchenne jesli jestescie z niej zadowoleni

2. Data: 2005-10-05 18:26:12

Temat: Re: Gdzie meble kuchenne - Wroclaw
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Oct 2005 18:45:38 +0200, ja napisał(a):

> prosze o polecenie firmy z wroclawia lub okolic robiacej meble na wymiar
> kuchenne jesli jestescie z niej zadowoleni

osobiście nie robiłem - ale słyszałem same pozytywy nt. Meblobudu

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

3. Data: 2005-10-05 18:40:28

Temat: Odp: Gdzie meble kuchenne - Wroclaw
Od: "ja" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> osobiście nie robiłem - ale słyszałem same pozytywy nt. Meblobudu
a moze wiesz gdzie ta firma sie miesci?

4. Data: 2005-10-05 19:33:42

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kuchenne jesli jestescie z niej zadowoleni

ja polecam Meblux7, tylko, że mają bardzo duzo pracy i czas oczekiwania na
kuchnię trwa ok. miesiąca. IMHO warto czekać.
ul. Robotnicza 8? i hala strzegomska - na końcu hali licząc od ulicy
strzegomskiej.

JerzyR

5. Data: 2005-10-05 19:37:45

Temat: Re: Re: Gdzie meble kuchenne - Wroclaw
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem :) - Krzywoustego... (www.meblobud.pl)

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Katalog agencji nieruchomosci - gdzie znajde?
Szafka - garderobianka
gdzie w Ikea sofa za 199,95
odkurzacz do lisci
Czy robie duzy blad kupujac plyte gazowa Ardo?