Czy robie duzy blad kupujac plyte gazowa Ardo?

1. Data: 2005-10-05 07:57:45

Temat: Czy robie duzy blad kupujac plyte gazowa Ardo?
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypatrzyłem coś takiego: płyta gazowa ARDO SR 40, ceramiczna, czarna.
Obrazek tutaj: http://www.ceneo.pl/57955

Czy może ktoś ma taką płytę i mógłby podzielić się wrażeniami? Albo zna
istotne powody, dla których powinienem zrezygnować z zakupu? Zdaję sobie
sprawę, z tego że rysy na takiej płycie są bardzo widoczne.

pozdrawiam,

mirek

2. Data: 2005-10-05 08:05:26

Temat: Re: Czy robie duzy blad kupujac plyte gazowa Ardo?
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze sie myle ale imo jak Ci sie podoba to kupuj.
Jak dla mnie to w przypadku plyty gazowej najwazniejsze kryterium, nie
wiem czy sa jakies kosmiczne technologie powodujace lepszosc jednego
modelu nad drugim. To tylko plyta gazowa, zwykle palniki w opakowaniu.

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

3. Data: 2005-10-05 08:17:03

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 10:05:26 +0200
barney <barney@[WON]adres.pl> wrote:

> [...]
>
> wiem czy sa jakies kosmiczne technologie powodujace lepszosc jednego
> modelu nad drugim. To tylko plyta gazowa, zwykle palniki w opakowaniu.

dokladnie
zapalarka w kazdej sie psuje :)
jedyne na co mozna zwrocic uwage, to czy przypadkiem na zapalenie sie
palnika nie trzeba czekac 5s od rozpoczecia akcji :-)
bo to wkurza

a tak - imho wyglad i cena sa najwazniejsze

Sierp

4. Data: 2005-10-05 10:00:53

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> dokladnie
> zapalarka w kazdej sie psuje :)

Wiem. :)

> jedyne na co mozna zwrocic uwage, to czy przypadkiem na zapalenie sie
> palnika nie trzeba czekac 5s od rozpoczecia akcji :-)
> bo to wkurza

Wydawało mi się, że tak właśnie działa zabezpieczenie.

> a tak - imho wyglad i cena sa najwazniejsze

Ten model pasuje mi do pomysłu na kuchnie. Ale jest też podejrzanie
tani, więc wietrzę podstęp.

pozdrawiam,

mirek

5. Data: 2005-10-05 10:27:30

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.10.2005, o godzinie 09.57.45, na pl.rec.dom, Mirosław Aleksander
Moczyróg napisał(a):

> [...]
> istotne powody, dla których powinienem zrezygnować z zakupu? Zdaję sobie
> sprawę, z tego że rysy na takiej płycie są bardzo widoczne.

Rys zero chyba, że będziesz je nożem diamentowym robił. :) Pewnie masz na
myśli zwykłe ślady, które można szmatką zetrzeć.
Mam taką od 4 lat. Problem w tym, że na dużym palniku coś się zepsuło (po
jakiś 3 latach użytkowania) i muszę jakieś 30s czekać, aż palnik zaskoczy.
Czas ten sukcesywnie od roku się wydłuża. Ktoś przypadkiem wie jak to się
reperuje, bo autory(xhejn)zowanego serwisu za Chiny nie wezwę.

*Habeck*
- Schutzbach

6. Data: 2005-10-05 12:08:46

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 12:00:53 +0200
Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> wrote:

> Wydawało mi się, że tak właśnie działa zabezpieczenie.

a nie wiem, ale w jednych jest to czas sensowny (2-3s) a w drugich
dochodzi do 7-8s

> Ten model pasuje mi do pomysłu na kuchnie. Ale jest też podejrzanie
> tani, więc wietrzę podstęp.

mi w sklepie powiedzieli, ze to zadna w zasadzie roznica
i wierze im :) kupilem electroluxa, ale taniego - priorytetem
byl wyglad i cena

Sierp

7. Data: 2005-10-05 12:50:44

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakiś 3 latach użytkowania) i muszę jakieś 30s czekać, aż palnik zaskoczy.

E tam, oczyść to gdzie iskra skacze i będzie OK.

Mi też się czasem zanieczyszcza.

Jacek

8. Data: 2005-10-05 12:58:56

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.10.2005, o godzinie 14.50.44, na pl.rec.dom, Agent0700 napisał(a):

> E tam, oczyść to gdzie iskra skacze i będzie OK.
>
> Mi też się czasem zanieczyszcza.

Może źle się wyraziłem. Problem w tym, że czyste. I to nie problem iskry,
bo zapala się od razu. Chodzi o to, że muszę przez jakieś 30s trzymać
kurek, żeby coś tam zaskoczyło i wtedy gaz się palił już bez trzymania
kurka. Ale 30s to trochę długo w porównaniu do jakiś 3-5s na innych
palnikach.

*Habeck*
- Schutzbach

plama z markera
piszczący piekarnik amica - co to może być?
wanna narożna asymetryczna
Siąsiadka i woda ....pomocy....
biurko na 2 komputery - jakie?