wanna narożna asymetryczna

1. Data: 2005-10-05 05:45:36

Temat: wanna narożna asymetryczna
Od: bartosinski <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na etapie wyboru sprzętu do łazienki i chyba największy zgryz mam
z wanną narożną. Potrzebuję dość standardowego rozmiaru - 150x100 i jak
na razie mój wybór pada na Sanplast WAL/CO, którego wymiar, kształt i
cena są dla mnie punktem odniesienia (znaczy się, po prostu podoba mi
się ta miska :-).
Czy macie do zaproponowania coś, co pobije mojego faworyta, biorąc pod
uwagę: jakość, cenę i kształt?

Jeszcze jedno pytanie, natury technicznej: W jaki sposób można ustalić
czy akrylowa wanna narożna jest dobrej, czy niekoniecznie dobrej,
jakości? Rozumiem, że te z castoramy za 400 zł różnią się zasadniczo od
tego Sanplasta za 900.. Tylko czym?

Pozdrawiam
bartosinski

2. Data: 2005-10-05 08:47:32

Temat: Re: wanna narożna asymetryczna
Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 07:45:36 +0200, bartosinski <k...@W...onet.pl>
wrote:

> [...]
>się ta miska :-).
>Czy macie do zaproponowania coś, co pobije mojego faworyta, biorąc pod

Ravak Rosa. Zaleta: można siedzieć w obie strony (kurki i wajchy są na środku).

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

3. Data: 2005-10-05 09:46:23

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Oct 2005 07:45:36 +0200, bartosinski naskrobałeś/łaś:

> [...]
>czy akrylowa wanna narożna jest dobrej, czy niekoniecznie dobrej,
>jakości? Rozumiem, że te z castoramy za 400 zł różnią się zasadniczo od
z tego co nam tłumaczono, to zasadniczo rożnią się grubością akrylu. Te
marketowe potrafią mieć raptem 3-4 milimetry.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

4. Data: 2005-10-06 00:22:09

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taka z Sanplastu 85x150
niestety oryginalna obudowa do niej to porażka, nie pasuje, jest krótsza a
uchwyty w wannie do jej zamontowania przymocowane są niedbale i nierówno -
jednym słowem knot
sama wanna jest taka sama jak inne
jeśli chcesz kupić w markecie to sprawdź czy grubośc dna jest podobna -
powinna mieć ok. 1,5 - 2 cm

5. Data: 2005-10-06 05:37:59

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bonifacy" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> jeśli chcesz kupić w markecie to sprawdź czy grubośc dna jest
> podobna - powinna mieć ok. 1,5 - 2 cm

Nieznam się, ale wanna w której dno ma 15 - 20 mm metalu - musi ważyć
ponad 100kg. Napewno nie pomyliły Ci się jednostki?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

6. Data: 2005-10-06 07:00:25

Od: bartosinski <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieznam się, ale wanna w której dno ma 15 - 20 mm metalu - musi ważyć
> ponad 100kg. Napewno nie pomyliły Ci się jednostki?

To akrylowa wanna ma dno z metalu? Hmm.. Ta z Sanplastu waży 20 kg, tak
więc chyba metalu tam brak.

A co do powłoki akrylowej. Podczas oglądania tych wanienek patrzyłem
dokładnie na grubość tej "białej powłoki" (rozumiem, że to ten akryl).
No i zarówno w przypadku "castoramowej" wanny za 360 zł, jak i jakiegoś
Cersanita za prawie 2 x tyle, powłoka akrylu ma grubość 2mm. Rozumiem,
że grubość to nie wszystko, ważna jest też sama jakość powłoki. Ale jak
można to rozpoznać okiem lajkonika :-)?

Pozdrawiam
bartosinski

7. Data: 2005-10-06 09:06:57

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Oct 2005 07:37:59 +0200, "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

>Nieznam się, ale wanna w której dno ma 15 - 20 mm metalu - musi ważyć
>ponad 100kg. Napewno nie pomyliły Ci się jednostki?

A skąd ci się tam wziął metal???
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

8. Data: 2005-10-06 09:27:55

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> A skąd ci się tam wziął metal???

A nie ma? Ani grama jakiegokolwiek metalu w nowych wannach? Samo
tworzywo sztuczne? Narazie mam jeszcze starą żeliwną wanne - za jakiś
czas będę zmieniał, ale naprawdę nie ma żadnego metalu?

9. Data: 2005-10-06 12:45:01

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Oct 2005 09:00:25 +0200, bartosinski naskrobałeś/łaś:

> [...]
>Cersanita za prawie 2 x tyle, powłoka akrylu ma grubość 2mm. Rozumiem,
>że grubość to nie wszystko, ważna jest też sama jakość powłoki. Ale jak
Nie wiem czy okiem, ale w materialach dołączanych do wanny grubość tej
powłoki powinna być wymieniona.
Ponoć im więcej tego akrylu tym lepiej w użytkowaniu - zawsze jak coś
się stanie (porysowanie na przykład) to naprawa (szlifowanie) będzie
mniej kłopotliwa.

10. Data: 2005-10-06 14:00:12

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Oct 2005 11:27:55 +0200, "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

>A nie ma? Ani grama jakiegokolwiek metalu w nowych wannach? Samo
>tworzywo sztuczne? Narazie mam jeszcze starą żeliwną wanne - za jakiś
>czas będę zmieniał, ale naprawdę nie ma żadnego metalu?

Jest, w nóżkach i uchwytach do mocowania do ściany :-)
--
- Maciej Kulawik ----------------

Siąsiadka i woda ....pomocy....
biurko na 2 komputery - jakie?
Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!
Jaką pralkę wybrać (do 1400)zl
kasa na meble? zobacz