piszczący piekarnik amica - co to może być?

1. Data: 2005-10-05 06:58:50

Temat: piszczący piekarnik amica - co to może być?
Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dzisiaj o 1:30 w nocy mój piekarnik Amica zaczął przeraźliwie piszczeć - sam
z siebie
ostatnio był używany ok 7 dni temu

piekarnik jest z lipca 2004
obecnie nie reaguje na przyciski, nie wyświetla zegara ani nie działa
pokrętło

czy ktoś wie co może być przyczyną?
wydaje mi się, że to jakiś czujnik przeciwpożarowy się "wzbudził"

plusz ( http://www.plusz.pl )

2. Data: 2005-10-05 07:24:15

Temat: Re: piszczący piekarnik amica - co to może być?
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz podac jego typ, a przynajmniej porządnie go opisać (czy jest
połączony z pytą?). Jezeli nie pomoże wyłączenie (np. na bezpiecznikach) go
na jakieś parenaście minut, to do wymiany "zegarek".

3. Data: 2005-10-05 08:02:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...] do wymiany "zegarek".

O, a propos wymiany: czy doprowadzenie do porządku przycisku (prawego z tych
dwóch ;), ktorym zmienia się temperaturę, czas itp. to jest jakaś duża
filozofia? Praktycznie od początku wymaga _bardzo_ mocnego naciskania - jest
to wkurzające, ale nie na tyle, żeby mi się chciało grzebać z Wielką Naprawą
Serwisową za Równie Wielkie Pieniądze, chodzi mi po głowie zestaw naprawczy
do pilota ;), ale w piecu elektrycznym to jednak trochę strach. Kuchenka
Amica HK 3302.

Pozdrawiam
H. (i podręczna gumka myszka w charakterze protezy)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

4. Data: 2005-10-05 09:37:18

Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go
> na jakieś parenaście minut, to do wymiany "zegarek".

typ EB2.8TkKDpHOSrL

sterowany oddzielnie - bez płyty

plusz ( http://www.plusz.pl )

wanna narożna asymetryczna
Siąsiadka i woda ....pomocy....
biurko na 2 komputery - jakie?
Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!
Jaką pralkę wybrać (do 1400)zl