plama z markera

1. Data: 2005-10-05 07:44:55

Temat: plama z markera
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy może ktoś mi poradzić czym można wywabić plamę-kreskę zrobioną
markerem do tablic?
Koszula jest jasna, gładka i trochę boję się ją zniszczyć całkiem jakimś
nieudanym eksperymentem.

Anka P.

2. Data: 2005-10-05 12:47:03

Temat: Re: plama z markera
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Anka P. wrote:
> Czy może ktoś mi poradzić czym można wywabić plamę-kreskę zrobioną
> markerem do tablic?
> Koszula jest jasna, gładka i trochę boję się ją zniszczyć całkiem jakimś
> nieudanym eksperymentem.
Kazda "wredna" plame probuje zawze najpierw potraktowac kwaskiem
cytrynowym (lub swiezym sokiem z cytryny). Jak do tej pory spieralo sie
wszystko, a ubrania pozostawaly nienaruszone :)
Sok - to wiadomo. A kwasek:
* zwilzasz bluzke w miejscu, gdzie jest plama (jesli jest to np. rekaw,
to pomiedzy warstwe z plama, a "druga" czesc rekawa podloz jakas biala
szmatke lub cos)
* na zwilzona bluzke sypiesz obficie kwasek i czekasz, az nasiaknie
wilgocia z bluzki (w razie czego mozesz kapnac odrobine wody)
* czekasz tak pare minut/godzin (w arzei czego zwilzasz kwasek), az
kolor sie wchlonie w kwasek
* zdejmuesz zabarwiona warstwe kwasku i powtarzasz proces od poczatku az
do usuniecia plamy.
Mam nadzieje, ze to poskutkuje.

Pozdrawiam,
robal.

piszczący piekarnik amica - co to może być?
wanna narożna asymetryczna
Siąsiadka i woda ....pomocy....
biurko na 2 komputery - jakie?
Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!